Tècnic/a del departament de Projectes per el CIMNE

El Project Management Department proporciona suport administratiu i de gestió al personal investigador de CIMNE, cobrint totes les etapes de les subvencions per a la recerca així com els ajuts a la carrera investigadora. Des de la identificació d’oportunitats, coordinació i contribució a les sol·licituds de projectes de recerca, captació de recursos en convocatòries competitives, i la gestió dels aspectes financers, legals i administratius de tots els projectes adjudicats.  

Oferim una posició a jornada parcial per a un gestor de projectes que s’incorpori a la nostra oficina de Barcelona. La persona que s’incorpori estarà al càrrec de la gestió administrativa i financera dels projectes, i dels ajuts a la carrera investigadora i a més donarà suport en les fases d’aplicació. Totes les funcions es detallen seguidament:

Funcions del lloc de treball:

  • Suport en l'elaboració de propostes de nous projectes i beques, a nivell financer, d'acord amb les directrius de les bases de les convocatòries i les polítiques del centre.
  • Gestió de projectes i ajuts a la carrera investigadora, que inclou negociacions de l’acord de subvenció, possibles modificacions a la resolució de concessió, elaboració de justificacions anuals i finals, informes financers, així com preparació d’auditories.
  • Control del pressupost i dels nivells de despesa de la cartera de projectes assignats, d’aquesta manera oferir als Investigadors Responsables dels projectes seguiment continu en relació amb el control de despeses, les desviacions pressupostàries i les previsions pressupostàries.
  • Actuar com a punt de control financer per l’aprovació de contractacions de personal i compres; així com controlar el registre del temps en el marc dels projectes finançats.
  • Mantenir els registres de fons i subvencions actualitzats en l'ERP de l’entitat i proporcionar assistència per mantenir les dades actualitzades per al procés de tancament trimestral i anual.
  • Coordinació administrativa de projectes quan es requereixi.
  • Coordinació amb altres departaments de gestió i suport a la recerca. Principalment Recursos Humans, Comptabilitat i Comunicació.
  • Interlocució constant amb els IP i els Group Leaders del centre assignats.

El termini per a la presentació de les sol·licituds és el dia 31 de gener de 2024 a les 12h.

Més informació

Més posts de Recerca

Entrada destacada

XI Jornada UPC Alumni

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Daniel Crespo, i el president d'UPC Alumni, Josep Maria Vilà Solanes, es complauen...