Un enfocament multimodal per al transport i les logístiques associades pot permetre un posicionament competitiu a l'actual indústria. Alhora que pot permetre millorar el modal ferrocarril en les cadenes logístiques existents. Sembla doncs necessari fer trens multiproductes i multiclients, resoldre la capil·laritat de les infraestructures i disposar d'operadors multimodals que assegurin la qualitat de la càrrega, cost, temps de trànsit i fiabilitat de la cadena logística global. En conjunt, ens porten a un nou "mapa" de capacitats multimodals que és l'objecte principal del debat de la taula rodona de la 8a edició de la Jornada Quo Vadis Multimodal.
AGENDA
15h00: Benvinguda
15h05: Presentacions
- Presentació de l'Observatori de la Logistica
- Simó Batlle Blanco - Subdirector de Hubs ferroviaris i Planejament en CIMALSA
- Presentació del Mapa Observatori de Serveis Ferroportuaris i terminals Intermodals
- Jordi Torrent- Cap d'estratègia en Port de BCN i President de Grup de Treball de Logistica Multimodal de IN-MOVE by RAILGRUP.
15h45 : Taula Rodona Un Mapa Europeu de la Logística Multimodal, Mite o Realitat ?
- Aristarco Tomàs, director general en Tenalach Consulting
- Iago Domínguez Cluster Manager of the Galician Logistics Cluster
- Joan Cardona - Responsable de desenvolupament de negoci per a la indústria ferroviària i logística en EURECAT Centre tecnològic de Catalunya.
- Jordi Torrent- Cap d'estratègia en Port de BCN i President de Grup de Treball de Logistica Multimodal de IN-MOVE by RAILGRUP.
Coordinat i moderat per
- Simó Batlle - director de Planeamiento e Intermodalidad de CIMALSA
- Ignasi Gómez-Belinchón - director clúster In-Move by Railgrup
16h15: Conclusions i tancament
Més entrades d'Esdeveniments
Comentaris