L’adopció dels canals digitals per part de la indústria s’ha vist accelerada en els darrers anys. A causa de les limitacions de mobilitat i el tancament de les fires internacionals provocades per la pandèmia, els departaments de compra de les empreses van integrar les eines digitals per continuar fent negocis internacionals. Tot i la tornada a la normalitat, el 41% de les empreses encara aposten pels canals digitals com a una eina pràctica i segura per conèixer nous proveïdors i clients abans d’establir-hi contacte.
Aquesta situació es dona especialment en mercats madurs com els Estats Units i França. En aquests dos mercats, LinkedIn s’ha convertit en l’eina més utilitzada per trobar el perfil de contactes comercials que busquem (distribuïdors, clients, socis potencials, etc.) i donar-nos a conèixer.
En aquesta sessió coneixeràs les claus per fer servir LinkedIn a favor teu de la mà d'AMVOS Digital, consultora especialitzada en internacionalització digital.
A més, els directors de les Oficines Exteriors de Miami i París t’explicaran la situació del sector FoodTech als seus mercats, així com les recomanacions per vendre-hi aprofitant els canals digitals.
I finalment, presentarem el nou servei de generació de leads amb LinkedIn per al sector FoodTech.
Quan: Dimarts, 14 de febrer del 2023 de 15.30 h a 16.45 h
Més entrades d'Esdeveniments
Comentaris