Open Class "Customer Revolution: Millora l'Experiència dels teus Clients i Maximitza la Rendibilitat del teu Negoci" a UPC School
El dimarts 01-06-2021, a les 18:00, tindrà lloc una Open Class del postgrau en Customer Relationship & Experience Management (CRXM) (Presencial).
Simplicitat, conveniència, personalització, transparència, immediatesa... En un món hiperconnectat, l'exigència dels clients és cada vegada més gran. Et convidem a descobrir en aquesta open class les claus de les empreses que aconsegueixen créixer connectant amb les necessitats dels seus clients i com d'altres ho segueixen intentant.
El ponent
Jonatan Amenedo, CEO de Dative.
Enginyer Superior de Telecomunicacions per la Universitat del País Basc (UPV/EHU), MBA per ESADE i màster en Big Data Science per MBIT School (Madrid). L'any 2017 va fundar Dative, una startup que crea eines per fer accessible el data driven growth a les corporacions, i que ja està present a Espanya, Itàlia i Regne Unit. Va liderar aquesta iniciativa després d'haver treballat per a empreses com P&G gestionant operacions de trade marketing o com a consultor d'estratègia en multitud de "telcos" a escala europea com Telenet (Bèlgica) o Virgin Media (Regne Unit), on va impulsar llançaments de productes digitals a gran escala a través del modelatge predictiu. A més, és professor del postgrau en Custormer Relationship and Experience Management de la UPC School.
Més entrades d'Esdeveniments
Comentaris