Passa al contingut principal

PhD student in computational analysis of the developmental biology of kidney organoids (R1) per el Barcelona Supercomputing Center

The Computational Biology group, led by ICREA professor Alfonso Valencia, is looking for a PhD student to work on developing and applying data analysis approaches to uncover the molecular mechanisms that regulate the development of kidney organoids. The context of this job position is an ongoing collaboration with Professor Nuria Montserrat’s lab at IBEC.

Key Duties
  • Development of new and use of existing single-cell analysis pipelines.
  • Use AI predictive computational methods to build models that capture complex developmental processes.
  • Use the group’s modelling framework based on Boolean and agent-driven systems.
  • Integration of heterogeneous data sources using advanced data mining techniques.
  • Preparation and presentation of scientific articles.
  • Collaborate in the preparation and presentation of scientific projects.
  • Establish and maintain collaborations with international researchers.
Termini per aplicar: Dilluns, 31 Juliol, 2023


Més entrades de Pràctiques

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Oferta pública 15/09/2023

  Ajuntament de Castell-Platja d'Aro 1 plaça d'Arquitecte tècnic Generalitat de Catalunya - Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) 1 plaça de Tècnic superior al Servei Territorial d'Ocupació a Girona (Secció de Control i Justificació Econòmica) Generalitat de Catalunya - Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) 1 plaça de Tècnic de gestió a l'Oficina de Treball de Barcelona-Sant Andreu Generalitat de Catalunya - Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) 1 plaça de Tècnic de gestió a l'Oficina de Treball de Vilanova i la Geltrú Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2) 1 plaça de Predoctoral researcher - Advanced Electronic Materials and Devices Group Ministerio de Ciencia e Innovación - Centro de Investigaciones Energéticas, Medioambientales y Tecnológicas (CIEMAT) 1 plaça d'Investigador predoctoral Ministerio de Ciencia e Innovación - Centro de Investigaciones Energéticas, Medioambientales y Tecnológicas (CIEMAT) 1 plaça d'

Oferta pública 18/09/2023

  Ajuntament de Santa Maria de Palautordera 1 plaça de Professor de l'Escola d'Adults Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) 1 plaça de RTL Engineer (R0) Fundació Bosch Gimpera 1 plaça d'Ajudant investigador Fundació i2CAT, Internet i Innovació Digital a Catalunya 1 plaça de Project Manager Tecnologies Digitals Fundació i2CAT, Internet i Innovació Digital a Catalunya 1 plaça de Project Manager TIC - Sector públic i privat Generalitat de Catalunya - Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural 1 plaça de Diplomat enginyer tècnic agrícola als Serveis Territorials a Barcelona Generalitat de Catalunya - Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural 1 plaça de Diplomat enginyer tècnic agrícola a la Direcció General d'Agricultura i Ramaderia Generalitat de Catalunya - Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural 1 plaça de Diplomat enginyer tècnic forestal als Serveis Territorials a la Ca

Ciència i cinema a l'EEBE: “Maths saves The Last of Us”

Comença una nova edició del cicle Ciència i Cinema de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), amb la conferència “Maths saves The Last of Us”, a càrrec d'Ángeles Carmona, Andrés M. Encinas i Ma. José Jiménez, investigadores del departament de Matemàtiques), i del grup de recerca d'Anàlisi matricial i Teoria Discreta del Potencial (MAPTHE). Les investigadores analitzaran el context matemàtic de la sèrie The Last of Us, sèrie emesa per HBO, per poder assabentar-se de com la matemàtica discreta ens ajuda a aturar el cordyceps. A la sessió es podrà descobrir com les matemàtiques esdevenen essencials per al modelatge de pandèmies i ens permeten comprendre com es propaga la infecció del fong. L'activitat tindrà lloc a les 12 h a la Sala d'Actes de l'EEBE, i en finalitzar la xerrada, les persones assistents podran posar a prova els coneixements adquirits durant la sessió mitjançant un qüestionari de resposta múltiple. La persona guanyadora s'endurà a cas