Passa al contingut principal

Service Manager per a la seu de Barcelona o Madrid.

Us deixo un perfil per si us encaixa o coneixeu algú a qui li pugui interessar. Desitgen mantenir oculta l'empresa de moment


Education: Technical University Degree.
Spanish native speaker, with fluent level of English, written and spoken.

IT Skills:
Knowledge about technology: hosting, (networks, security, solutions architecture, operative systems, data bases).
Knowledge in ITIL services.

Professional experience:
Minimum of two years’ experience in customer service management, with capacity of dealing exchanging information in several levels.

Other requirements:
Being used to work in an international environment.
Ability to perform successfully in stressful situations and meet deadlines.
Availability to be on call 24/7.
Some travels are expected (less than 25% of the time).
Negotiation skills.

Competences:
Leadership
Communication
Job productivity & Initiative
Flexibility
Proactive cooperation


Si esteu interessats podeu enviar-me el cv indicant la Ref. Service manager i els hi faré arribar.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

11 Beques de col·laboració a desenvolupar en els diferents serveis del CCCB, curs 2018

Aquestes beques tenen per objecte el perfeccionament docent dels beneficiaris per tal de completar la seva formació pràctica i contribuir en la inserció laboral, fomentant l’autoformació i aproximant els estudiants al context professional.

Podran sol·licitar la seva participació en la present convocatòria les persones que reuneixin algun dels requisits següents: 

Estar matriculat en la Facultat de la Universitat corresponent, cursant estudis de grau amb un mínim de 120 crèdits superats, màster o doctorat, durant el curs acadèmic 2017 -2018.Estar titulat en els estudis de grau, màster, corresponents a la beca per la qual s’opta. La data de la titulació ha de ser posterior a l’any 2013. No es podran presentar a la present convocatòria aquelles persones que hagin gaudit amb anterioritat d’una beca del CCCB.

Àrea d’Audiovisuals i CCCBLab Nombre de beques: 2 
Àrea de Debat i Educació: Nombre de beques: 3
Àrea d’Exposicions i Activitats Culturals: Nombre de beques: 3
Servei de Comunicació: Nombre…

Smart Cities Challenge by Philips Lighting

You are a driven start-up ready to take part in a bright adventure to improve our cities and make them smarter, more efficient, more sustainable... among other things! You know anything there is to know about IoT, AI, sensors, light, technology, smart cities and want to propose innovative ideas and solutions that will have a real impact on our everyday life? Then this challenge is for you!

Philips Lighting invites start-ups from across the world to join this new challenge - coming up with innovative ideas and solutions to answer the following problematic:

How can we use lighting networks to improve our cities and everyday life?

Deadline 10/06/2018

Més informació

Guía Hays del Mercado Laboral 2019

La Guía del Mercado Laboral 2019, elaborada por Hays, te ofrece toda la información que necesitas para tener un retrato del panorama laboral durante este año. Este estudio cuenta con las respuestas de más de 2.500 profesionales, 5.000 empresas, y 50 escuelas y universidades como representación del sector académico. 

Se trata de una publicación de carácter anual donde se analiza la evolución del Mercado Laboral en España, incluyendo los salarios que se ofrecen en este momento y las posiciones que van a generar más empleo en los sectores en los que tenemos presencia: Atención al Cliente, Banca, Construcción e Inmobiliaria, Digital, Finanzas, Ingeniería, Legal, Life Sciences, Logística, Marketing y Ventas, Office Support, Recursos Humanos, Retail, Seguros y Tecnologías de la Información. 

Sol·licitar