Curs de Google Analytics i Google Metatags - Eurecat Academy

Aquest curs té com a objectiu principal capacitar els participants per comprendre en profunditat la informació que reporta Google Analytics, interpretant les dades de manera correcta i significativa, per tal d’identificar tendències, comportaments dels usuaris i oportunitats de millora. A més, es pretén que l’alumnat aprenguin a utilitzar aquesta informació de manera pràctica, integrant-la en les estratègies digitals per prendre decisions basades en dades.

Paral·lelament, es busca que els participants adquireixin una millor comprensió del funcionament d’un negoci online, incloent-hi els factors clau per a l’èxit, com ara el seguiment del trànsit web, les conversions i els indicadors de rendiment, per tal de poder optimitzar els resultats i millorar l’experiència d’usuari.

Programa del curs

Mòdul  1.- Introducció a Google Analytics, codis de seguiment i configuració del compte

Mòdul 2.-  Pràctiques elaborant diferents tipus d’informes

Mòdul 3.- Treball específic en els embuts de conversió d’objetius

Mòdul 4.-  Introducció als events i Google Tag Manager

Inici: 04/02/2025

Més informació

Més posts de Formació

Entrada destacada

Informe de Tendències Salarials 2025 de Randstad

En un context econòmic dinàmic i desafiador, el mercat laboral espanyol s'enfronta a reptes significatius, especialment en el que respec...