Ressorgir de les cendres i tornar a aixecar una empresa que s’esfondra en qüestió d'hores. Com s'actua davant d'un imprevist d'aquesta magnitud? La solució radica en tenir un bon pla de contingència o en tenir clar quin és el teu valor diferencial? Com es gestionen els clients en una situació com aquesta?
Artur Deu, director general d’Iberspa, ens explica com va afrontar i viure un moment de crisi extrema: quan es va cremar tota la seva companyia. Iberspa va renéixer literalment de les cendres gràcies a un equip amb ganes i empenta de tirar-ho endavant.
Aquest primer episodi, a més, compta amb la participació de Xavier Marcet, president de Lead to Change. Escolta el primer capítol de Punt d’Inflexió!
Punt d’Inflexió és el pòdcast d’ACCIÓ en col·laboració amb Via Empresa que t'apropa els moments decisius que han canviat el curs d'empreses catalanes.
Més posts de Mercat de treball
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada