Passa al contingut principal

BARCELONA FASHION FORWARD

Barcelona Fashion Forward és un programa que pretén impulsar i acompanyar a dissenyadors, dissenyadores i marques de moda emergents, i té com a objectiu donar-los suport en la optimització de processos i mètodes, incorporant metodologies per la millora en la seva professionalització, i en les àrees de comercialització, comunicació i digitalització a través de sessions formatives, acompanyament personalitzat i finançament de serveis.

El programa serà gestionat per persones expertes amb una sòlida experiència en l'àmbit de la gestió empresarial i l'emprenedoria, així com en el sector de la moda.

El programa està dividit en dues fases:

1 FORMACIÓ I MENTORIA

La primera fase inclou càpsules formatives grupals i mentories personalitzades, especialitzades en les àrees de negoci del sector de la moda, per a 15 participants, amb una durada de 5 mesos. A la finalització d’aquesta fase s’escolliran 4 participants per accedir a la fase 2

2 PLA DE SERVEIS

En la fase 2, a les 4 empreses o dissenyadors/es guanyadores de la Fase 1, se’ls crearà un pla de serveis ad hoc i segons les seves necessitats, enfocat a millorar la seva comercialització, comunicació i digitalització, durant un període de 6 mesos. Aquest pla s’adaptarà en funció de les necessitats individuals de cada una de les empreses participants, alineat amb els següents serveis:

Showroom de vendes.

Showroom de comunicació.

Agència de màrqueting digital.

Comercialització a públic final.

Termini per participar: 29 de gener de 2023

Més informació

Més entrades d'Emprenedoria

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Construeix la teva estratègia de sostenibilitat incorporant els ODS. Accio

En aquesta sessió coneixeràs metodologies que pots implementar a la teva empresa per impulsar la innovació i l’estratègia empresarial incorporant els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Els ODS són els 17 objectius de desenvolupament sostenible que ha definit l’Organització Mundial de les Nacions Unides (ONU). Aquests objectius s'han d'haver assolit l’any 2030 per garantir la sostenibilitat del planeta. Connecta't a aquesta sessió per entendre millor els ODS, les oportunitats de negoci que se'n deriven, com establir aquests objectius, les fites i els indicadors d'acompliment i com integrar, comunicar i reportar aquests objectius en l'estratègia empresarial. Aquest webinar forma part del Programa ProACCIÓ Green d'impuls a la innovació empresarial per combatre el canvi climàtic i avançar cap a la circularitat, i es duu a terme en col·laboració amb el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i el Fons Climàtic de la Generalitat de Ca

Scaleup Talk amb Avi Meir de Travelperk: preguntes a un unicorn català

En l'Scaleup Talk de gener comptem amb Travelperk, un dels 6 unicorns catalans (startup valorada en més de mil milions d'euros), juntament amb Letgo, Glovo, Edreams, Adevinta, Wallbox i eDreams. Des del 2019, Travelperk ha multiplicat per quatre els ingressos i ha duplicat la taxa d'adquisició de clients. Té un equip de +900 persones, la seva seu és a Barcelona i té oficines a Londres, Birmingham, Berlín, Chicago i Miami. En aquesta sessió presencial comptarem amb la participació d'un dels tres socis fundadors, l’Avi Meir i també CEO de Travelperk. Aquest israelià llicenciat en psicologia a la Sorbona va triar Barcelona el 2015 per instal·lar la companyia que havia creat amb Javier Suárez i Ron Levin, a qui havia conegut treballant a Booking. En acabar la sessió, podràs plantejar-li les teves preguntes. Quan: Dijous, 26 de gener del 2023 de 10.00 h a 11.00 h Més informació Més entrades d' Esdeveniments

Ayudas públicas para la promoción del sector del videojuego y de otras formas de creación digital

Concesión de ayudas públicas para la promoción del sector del videojuego y de otras formas de creación digital, y se aprueba la convocatoria 2022 y 2023.  Las ayudas para la promoción del sector del videojuego y otras formas de creación digital tienen por objeto el apoyo al ecosistema del videojuego y de la creación digital, fomentando proyectos que contribuyan a alguna de las siguientes finalidades: a) Promover las inversiones que permitan el desarrollo, producción, edición, distribución y/o comercialización de proyectos del sector del videojuego y de otras formas de creación digital, así como la mejora de la calidad de la oferta de los mismos. b) Incrementar la generación de empleo fomentando el desarrollo, la profesionalización y la vertebración del sector, así como fomentar la presencia de la mujer en la industria e impulsar la consecución de la igualdad de género. c) Aumentar la visibilidad de los videojuegos españoles y de otras formas de creación digital en los principales merca