Som l'empresa de consultoria i serveis digitals avançats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Proporcionem a la UPC serveis TIC amb la màxima fiabilitat, rendibilitat i amb evolució constant per donar suport a l’estratègia de la Universitat. Combinem el coneixement generat a la UPC amb el talent i l'experiència del nostre equip format per més de 250 professionals de l’enginyeria i la consultoria, adquirida treballant en projectes i empreses líders des de fa més de 20 anys. Facilitem el creixement de les persones del nostre equip perquè siguin les i els líders tecnològics del futur. Ho fem en un bon ambient de treball i amb condicions flexibles.
Cerquem una persona per prestar serveis de desplegament, manteniment i suport dels productes i aplicacions desenvolupats per l'equip tècnic del nostre client -amb qui col·laborarà directament- i que son usats pels seus clients finals.
El teu repte
- Atenció d’incidents de segon nivell
- Respondre problemes i errors en les aplicacions
- Investigar i diagnosticar incidents reportats per usuaris.
- Gestionar la resolució de problemes de manera eficient.
- Resolució de problemes
- Manteniment preventiu
- Gestionar els desplegaments i/o migracions
- Optimització del rendiment
- Gestió de la configuració
- Mantenir documentació actualitzada sobre la configuració, els processos i els procediments.
- Suport a l’usuari
- Proporcionar assistència als usuaris 2n nivell.
- Crear i mantenir una base de coneixements per a problemes comuns.
- Oferir formació i orientació sobre l’ús adequat de les aplicacions.
- Col·laboració Interdepartamental
- Seguretat: Garantir el compliment de les polítiques de seguretat de l’empresa.
- Millora contínua
Més posts d'UPC
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada