Tècnic/a al departament de gestió de projectes per el CTTC

El Departament de Gestió de Projectes del CTTC busca una persona a temps complet per a incorporar-se a l’equip.

Principals tasques i responsabilitats (ampliades però no limitades):

  • Elaborar documents administratius i financers per a informes, justificacions de projectes i auditories.
  • Assessorament i suport als investigadors en l’elaboració de propostes de projectes i cerca de noves convocatòries.
  • Enllaçar amb agències de finançament, punts de contacte nacionals, coordinadors i altres actors.
  • Qualsevol altra funció relacionada amb el lloc de treball que se sol·liciti per contribuir al funcionament general de la Unitat de Gestió de Projectes.
  • Contribuir i fer el seguiment dels processos derivats del segell de qualitat en R+D AENOR UNE 166002:2014.

Més informació

Més posts de Recerca

Entrada destacada

Properes activitats. Serveis gratuïts per a alumnat i alumni de la UPC

Entrevistes d'assessorament Reserva la teva cita En línia Presencial Biblioteca Rector Gabriel Ferraté Presencial EEBE Activitats UPC Al...