Les 8 lliçons de GoodGut per triomfar al mercat biotecnològic. Mariona Serra, directora i cofundadora. Acció.
L’empresa GoodGut desenvolupa productes de diagnòstic i tractament per malalties digestives basant-se en l’estudi de la microbiota intestinal. L’empresa, de fet, vol incorporar el seu ús, ni més ni menys, com un nou estàndard clínic per diagnosticar i tractar aquestes malalties. La clau per assolir-ho? Molta investigació, ganes de canviar les coses i persones que ho facin possible.
Mariona Serra és la directora i cofundadora de GoodGut. Llicenciada en veterinària a la UAB i amb un doctorat en farmacologia, ha dedicat gran part de la seva carrera a la investigació. En aquesta Scaleup Talk comparteix la seva experiència en 8 consells per tenir èxit en el mercat de la biotecnologia.
1. La importància de l’equip: la fundació de GoodGut
2. El mercat: cobrir una necessitat real
3. Finançament: planificar per improvisar
4. El desenvolupament del producte: un ull al laboratori i un ull al mercat
5. Canviar el món a través de la visió i la tecnologia
6. La sortida al mercat: el llançament i la pandèmia
7. L’adquisició: l’'exit' amb HIPRA
8. Escalabilitat: consells per una ‘scaleup company’
Més entrades d'Emprenedoria
Comentaris