El dimecres 23 de novembre, a les 19 h, organitzem al Tech Talent Center una nova edició del nostre cicle de conferències Open Talent.
En aquesta sessió analitzarem què és el metavers i quin paper juga la tecnologia blockchain al sector AEC (Arquitectura, Enginyeria i Construcció) i els seus serveis relacionats. Repassarem tots dos conceptes des d'una perspectiva pràctica i objectiva, amb la mirada posada en les noves oportunitats de present i de futur que representa per al sector.
Programa:
19:00 h - 19:05 h: Benvinguda. A càrrec d'Eloi Coloma, director acadèmic del màster BIM Management. Transformació Digital i Nous Models de Negoci de la UPC School.
19:05 h - 19:20 h: Què és el Metavers? Aplicació al Sector de l'Arquitectura, Construcció i Immobiliari. A càrrec d'Iván Gómez Rodríguez, CEO & Founder de VT-Lab.
19:20 h - 19:35 h: Blockchain i Metavers: Tenen Relació? A càrrec de Sergi Campmany Oliva, Venture Product Owner a Wagmi VS.
19:35 h - 20:00 h: Taula rodona amb els dos ponents. Moderada per Eloi Coloma.
Els ponents:
Iván Gómez és CEO i fundador de VT-Lab, una empresa tecnològica espanyola especialitzada en el desenvolupament de solucions de productivitat per a empreses del sector AECO (Arquitectura, Enginyeria, Construcció i Operació) basades en la integració de la metodologia BIM amb Realitat Virtual i Augmentada. Acumula més de 20 anys al sector de la construcció, exercint diferents càrrecs de responsabilitat. La seva formació és d'arquitecte tècnic, té un màster a BIM i un altre en Project Management, així com una llarga trajectòria com a docent en diverses institucions internacionals.
Sergi Campmany Oliva és Venture Product Owner a Wagmi VS. Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Pompeu Fabra (UPF), postgraduat en Tecnologia Blockchain pel Massachusetts Institute of Technology (MIT) i màster en Tecnologia Blockchain per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Va començar la seva carrera professional com a becari al departament estratègic de VidaCaixa. Posteriorment, va ser project manager al Centre Blockchain de Catalunya, on va estar 2 anys. Actualment, com a Venture Product Owner a Wagmi VS treballa exclusivament per al sector de la web3.
Més entrades de Formació
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada