El divendres 11 de novembre, a les 18:00 h, tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'Edifici Vèrtex al Campus Nord de la UPC l'Open Talent: "Built to Scale: Tools and Techniques for Developing a 100+ Hours RPG", a càrrec de Nick Pechenin, Lead Systems Designer a Larian Studios. L'acte també acollirà la presentació del videojoc Erimos, el projecte desenvolupat pels alumnes dels màsters en videojocs i animació de la UPC School.
En aquesta xerrada explorarem els reptes de disseny que sorgeixen quan es desenvolupen jocs de rol per a PC a gran escala que inclouen gran quantitat de contingut i temps de joc llargs. També revisarem les eines i tècniques que els dissenyadors de sistemes de Larian Studios van utilitzar per afrontar els reptes d'escala durant el desenvolupament de Divinity: Original Sin II i Baldur's Gate 3.
Aquesta conferència es realitzarà en anglès.
El ponent
Nick Pechenin, Lead Systems Designer a Larian Studios.
Nick Pechenin dirigeix un equip de dissenyadors de sistemes de joc que s'esforça per oferir als jugadors la màxima sensació de llibertat mitjançant la creació de sistemes que promoguin l'elecció del jugador, la reactivitat sistèmica, la progressió del personatge i el joc cooperatiu.
Presentació del videojoc Erimos
Després de la conferència es presentarà el videojoc Erimos (de l'estudi Akita Interactive), el projecte final que els alumnes del màster en Advanced Programming for AAA Video Games i del màster en Animation & Digital Arts for AAA Video Games de la UPC School han realitzat durant l'última edició del programa (curs 2021-2022).
Més entrades de Formació
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada