Amb la seva xerrada, Vincent explorarà alguns dels avantatges d'implementar l'ecosistema 3D d'Adobe Substance als treballs, argumentant per què aquest és el moment adequat per fer-ho i oferint alguns dels millors enfocaments perquè això passi.
Qui és en Vincent
Actualment, artista tècnic sènior i administrador de la comunitat Adobe Substance 3D. Vincent va acumular més d'una dècada d'experiència en art tecnològic a la indústria amb diversos videojocs, inclosos Assassins Creed Unity, Far Cry 3, Just Dance 3 Kinect i Far Cry 2.
Després de descobrir Substance 3D Designer, Vincent va començar a crear tutorials sobre el programari, unint-se oficialment a l'equip de Substance 3D el 2016. Des d'aleshores, el desafiament diari de Vincent és construir, mantenir i donar suport a una comunitat d'artistes apassionats per l'ecosistema d'Adobe Substance 3D.
Harbour.Space és una universitat privada innovadora que combina tecnologia, disseny i emprenedoria, impartida per líders del sector d'arreu del món.
Quan: dc. 27/07/22 (18:00-19:00h)
Més entrades de Formació
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada