Tècnic/a Atenció TIC: mesos juliol i setembre per a UPCnet

Som l'empresa de consultoria i serveis digitals avançats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Proporcionem a la UPC serveis TIC amb la màxima fiabilitat, rendibilitat i amb evolució constant per donar suport a l’estratègia de la Universitat. Combinem el coneixement generat a la UPC amb el talent i l'experiència del nostre equip format per més de 250 professionals de l’enginyeria i la consultoria, adquirida treballant en projectes i empreses líders des de fa més de 20 anys. Facilitem el creixement de les persones del nostre equip perquè siguin les i els líders tecnològics del futur. Ho fem en un bon ambient de treball i amb condicions flexibles.

El teu repte

Atendre els usuaris finals dels serveis a través dels mitjans de comunicació establerts (telèfon, correu electrònic, intranet, etc.) i mantenir una òptima relació i comunicació amb ells.

Suport funcional a usuaris en l'ús de serveis TIC estàndard (correu, aplicacions ofimàtiques, configuracions d'equip d'escriptori, connectivitat, navegadors, ...) i d'aplicacions pròpies.

Atenció telefònica i escrita amb els usuaris.

Resolució d'incidències i peticions a partir de procediments específics.

Classificar, prioritzar i resoldre les demandes de servei dels usuaris.

Escalar-les a un segon nivell, en el cas que no puguin ser resoltes en un primer nivell.

Més informació

Més posts d'UPC

Entrada destacada

Properes activitats UPC Alumni. Serveis gratuïts per a alumnat i alumni de la UPC

Entrevistes d'assessorament Reserva la teva cita En línia Activitats UPC Alumni 25/06  Que has de saber abans de signar un contracte lab...