El Grup Bon Preu S.A.U. ens donarà una pinzellada sobre el sector i l’empresa i farà una presentació dels reptes que te en l’àmbit tecnològic, a continuació presentarà el programa BPTALENT dirigit a alumnes de la Universitat que acaben els estudis o que els han acabat fa menys de tres anys.
Agenda:
- Benvinguda a la sessió: Juli Boned, Servei de Carreres d'UPC Alumni
- Presentació del sector de la distribució i del grup Bon Preu. Josep SOLE ESTRADE, cap de zona territorial de Bon Preu S.A.U.
- Reptes i projectes tecnològics del grup Bon Preu. Jordi Anglada Dordal, director de sistemes i software de Bon Preu S.A.U. .
- Presentació del programa de Captació de Talent, BPTalent. Carla Jorge Blanco, responsable de Talent de Bon Preu S.A.U. .
- Els Bptalents expliquem la seva experiència a la companyia: Cinta Gonzalez Cid, Enginyera informàtica per la EPSEVG - UPC - Universitat Politècnica de Catalunya i Quirze Sagué, Enginyer agroalimentari per la Universitat de Girona
- Conversa amb BP Talent
Dijous, 13 de març, a les 15,30 h. Sessió en línia
Més posts d'UPC Alumni
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada