El programa formatiu “Promoció i Negoci en xarxes socials”, té com a objectiu principal que les participants puguin comprendre els fonaments del brànding i la seva aplicació tant a nivell personal com empresarial, desenvolupar un pla de màrqueting digital efectiu per a xarxes socials, incloent-hi la definició d’objectius SMART, la creació de buyer persones i la implementació d’estratègies de captació, engagement, conversió i fidelització, dominar les tècniques de community management i relacions públiques en plataformes digitals per a construir una comunitat activa, generar leads i potenciar el negoci i aprendre a utilitzar les eines i analítiques de màrqueting digital per a mesurar l’èxit de les estratègies implementades i realitzar els ajustos necessaris.
Programa del curs
Brànding
- Diferències entre marca personal i marca d’empresa.
- Estratègies de brànding.
- Anàlisi d’avantatges i inconvenients.
- Identitat corporativa visual: definició, elements i manual d’estils.
- Elements bàsics d’una marca: producte/servei, experiència, percepció, nom i icona.
Pla de Màrqueting Digital
- Definició d’objectius SMART.
- Construcció del Buyer Persona.
- Estratègia de captació: adquisició, engagement, conversió, fidelització.
- Ténicas i llenguatge del màrqueting digital.
- Estratègies de posicionament orgànic (SEU) i paid mitjana (SEM).
- Punts de contacte amb clients i leads (mail-web-RRSS).
- Eines i analítiques en màrqueting digital.
- Planificació d’un calendari amb un pla de seguiment i control.
- Definició de KPIs.
- Aplicació d’accions correctives.
Community Management i RRPP en plataformes digitals
- Relacions professionals i RRPP: players del mercat, contacte amb clients potencials i propostes de valor.
- Generació de comunitat: definició del target group, comunicació persuasiva, tàctiques de engagement, augment de ràtios de conversió i interaccions.
- Generació d’oportunitats i embut de vendes: estratègies per a generar leads, tàctiques per a millorar conversions, optimització de l’embut, mesurament i recalibratge d’accions.
- Registre de contactes i activitat: generació d’una base de dades activa i depuració d’aquesta.
Inici: 10/03/2025
Més posts de Formació
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada