Curs de Promoció i Negoci a Xarxes Socials - Eurecat Academy

El programa formatiu “Promoció i Negoci en xarxes socials”, té com a objectiu principal que les participants puguin comprendre els fonaments del brànding i la seva aplicació tant a nivell personal com empresarial, desenvolupar un pla de màrqueting digital efectiu per a xarxes socials, incloent-hi la definició d’objectius SMART, la creació de buyer persones i la implementació d’estratègies de captació, engagement, conversió i fidelització, dominar les tècniques de community management i relacions públiques en plataformes digitals per a construir una comunitat activa, generar leads i potenciar el negoci i aprendre a utilitzar les eines i analítiques de màrqueting digital per a mesurar l’èxit de les estratègies implementades i realitzar els ajustos necessaris.

Programa del curs

Brànding

  • Diferències entre marca personal i marca d’empresa.
  • Estratègies de brànding.
  • Anàlisi d’avantatges i inconvenients.
  • Identitat corporativa visual: definició, elements i manual d’estils.
  • Elements bàsics d’una marca: producte/servei, experiència, percepció, nom i icona.

Pla de Màrqueting Digital

  • Definició d’objectius SMART.
  • Construcció del Buyer Persona.
  • Estratègia de captació: adquisició, engagement, conversió, fidelització.
  • Ténicas i llenguatge del màrqueting digital.
  • Estratègies de posicionament orgànic (SEU) i paid mitjana (SEM).
  • Punts de contacte amb clients i leads (mail-web-RRSS).
  • Eines i analítiques en màrqueting digital.
  • Planificació d’un calendari amb un pla de seguiment i control.
  • Definició de KPIs.
  • Aplicació d’accions correctives.

Community Management i RRPP en plataformes digitals

  • Relacions professionals i RRPP: players del mercat, contacte amb clients potencials i propostes de valor.
  • Generació de comunitat: definició del target group, comunicació persuasiva, tàctiques de engagement, augment de ràtios de conversió i interaccions.
  • Generació d’oportunitats i embut de vendes: estratègies per a generar leads, tàctiques per a millorar conversions, optimització de l’embut, mesurament i recalibratge d’accions.
  • Registre de contactes i activitat: generació d’una base de dades activa i depuració d’aquesta.

Inici: 10/03/2025

Més informació

Més posts de Formació

Entrada destacada

Properes activitats. Serveis gratuïts per a alumnat i alumni de la UPC

Entrevistes d'assessorament Reserva la teva cita En línia Presencial Biblioteca Rector Gabriel Ferraté Presencial EEBE Presencial ETSEIB...