Tècnic/a Helpdesk/Endpoint - Campus UPC Barcelona (jornada intensiva de matins + 1 tarda) per a UPCnet

Som l'empresa de consultoria i serveis digitals avançats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Proporcionem a la UPC serveis TIC amb la màxima fiabilitat, rendibilitat i amb evolució constant per donar suport a l’estratègia de la Universitat. Combinem el coneixement generat a la UPC amb el talent i l'experiència del nostre equip format per més de 250 professionals de l’enginyeria i la consultoria, adquirida treballant en projectes i empreses líders des de fa més de 20 anys. Facilitem el creixement de les persones del nostre equip perquè siguin les i els líders tecnològics del futur. Ho fem en un bon ambient de treball i amb condicions flexibles.

Cerquem una persona que participi en tasques d’administració de sistemes i infraestructures IT, atenció de peticions, resolució d’incidents, gestió de canvis, etc.

El teu repte

  • Donar suport al professorat en l’ús de les aules híbrides dels centres per la docència (equips informàtics, càmeres, micròfon i altaveus).
  • Donar suport logístic a les aules i espais docents.
  • Resoldre les incidències dels equips audiovisuals, verificant el seu correcte funcionament.
  • Realitzar tasques de manteniment preventiu i correctiu d'espais docents i de sales de reunions amb equipament TIC
  • Realitzar l’operació bàsica dels sistemes informàtics i de comunicació i sistemes audiovisuals, d’acord amb els procediments establerts, per facilitar les tasques dels usuaris.
  • Realitzar les operacions bàsiques dels equips i aplicatius (muntatge d’equips, cablejat, configuració, posada en marxa i aturat, control de les condicions…) i el manteniment dels mateixos (detecció i diagnòstic de petites avaries, resolució d’incidències, manteniment...) d’acord amb els procediments establerts, per garantir-ne el correcte funcionament.
  • Atendre als usuaris en les seves consultes i problemes relacionats amb els sistemes informàtics i de comunicació, per tal de resoldre'ls o encaminar la solució de manera eficient.
  • Recollir suggeriments dels usuaris per millorar el servei.
  • Controlar el material informàtic (inventari, préstec, estoc, comandes…).
  • Realitzar activitats formatives d’ofimàtica i de suport a usuaris.

Més posts d'UPC

Entrada destacada

Accedeix a la nova Borsa de Treball de la UPC

Si ets membre d'UPC Alumni o estàs a punt de finalitzar els teus estudis a la nostra universitat, accedeix al portal d'ocupació de l...