En aquesta sessió aprendrem a analitzar casos d'ús reals d'IA en màrqueting per millorar la segmentació de clients i la personalització, a proveir una visió general sobre la generació de contingut automatitzat i la gestió de relacions amb clients i, a explorar les implicacions ètiques de l'ús de la IA en màrqueting.
Temari complet:
1- Introducció a la IA en màrqueting: la gestió de les dades relacionals, l'automatització de processos.
2- Visió general i principals eines i les seves integracions.
3- Casos pràctics d'ús de la IA per millorar el rendiment de màrqueting.
4- Taller pràctic: Implementació bàsica d'eines d'IA com Copilot i ChatGPT.
5- Discussió sobre les implicacions ètiques i futur de la IA en màrqueting.
6- Conclusions i preguntes.
Quan: dt. 26/11/24 10:00-14:00
Més posts de Formació
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada