Segona Masterclass sobre Neuromàrqueting amb aplicacions més pràctiques.
No cal haver assistit a la primera sessió.
L'art d'influir és una habilitat necessària per a l'exercici de la nostra feina. Necessitem adquirir competències de neuromàrqueting.
El neuromàrqueting ens brinda l'oportunitat de comprendre els mecanismes que intervenen en la presa de decisions emocionals i cognitives. En entorns dinàmics i complexos es necessiten eines poderoses per poder influir en ells. Cal incorporar competències que neixen dels nous paradigmes de la neurociència.
Podem aprendre a actuar en conseqüència per confluir amb els altres de manera efectiva. És molt estimulant explorar els estudis neurocientífics en què basa la seva proposta Jurgen Klaric.
Vivim en un entorn ple d'informació. Permanentment es prenen decisions suposadament basades en dades. No obstant això, gran part de la presa de decisions es donen en estructures cerebrals complexes especialment adherides a reaccions emocionals.
L'anàlisi lògica racional no és suficient per explicar la conducta humana. Des de la neurociència s'ha disseccionat amb precisió els mecanismes emocionals subjacents en les decisions. Si coneixem aquests mecanismes podem influir en les decisions de les altres persones.
TEMARI
- Prendre consciència dels mecanismes subjacents en la presa de decisions.
- Comprendre els mecanismes neuronals que s'activen a nivell cognitiu i emocional.
- Incorporar eines d'influència social.
Més posts de Formació
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada