Innovar és posar el futur en les agendes de el present, és crear nou valor per als clients a través de noves propostes o solucions.
Innovar no és tenir idees, innovar és portar noves idees a la pràctica. La innovació no consisteix a fer 10.000 tallers d'innovació i moltes hackatons, significa només definir propostes de valor que la gent compri. Però, si es tan senzill, com és que no ho fem, quins stoppers té la innovació?
Lideratge, innovació, estratègia, oportunitats, mediocritat, són conceptes relacionats directament amb Xavier Marcet que des de 2002 treballa posant èmfasi en ajudar les persones i les empreses a adaptar-se als nous reptes. I ara, sens dubte, el repte és majúscul.
Innovar no passa només per tenir algú tenint idees o fent prototipus, innovar implicar preparar tota l'empresa per innovar, requereix adequar una cultura que combini bé el que fa l'organització avui amb el que vol fer demà i suposa especialment saber observar als clients i contestar la pregunta clau: què necessitarà el meu client/a que no em sàpiga expressar.
La masterclass vol ajudar a les empreses a orientar la innovació a resultats, a perdre-li la por, a partir de les experiències viscudes en més de cinquanta empreses.
L'objectiu de la xerrada és compartir dues coses sobre innovació: primera que primera que la innovació és difícil i possible, segona que no hi ha alternativa a la innovació.
Objectius
- Claus culturals per afavorir la innovació
- Claus organitzatives per afavorir la innovació
- Models d'innovació
Més posts de Formació
Comentaris