Entendre el client, escoltar-lo, saber què necessita i treballar per aconseguir-ho. D’això va la proposta de Premium PSU, de transformar l’energia per a cadascun del seus clients amb solucions basades en convertidors o sistemes d’alimentació interrompuda. “Som com una sastreria de l’electrònica de potència”, apunta el seu CEO, Jordi Gazo.
En aquest nou capítol, ens hem fixat en la importància de l’empatia a l’empresa, en la capacitat d’escoltar activament el client per construir un producte en base a les seves necessitats i de crear una cultura de l’error. “T’has de rodejar del millor talent possible per deixar-lo fer i empoderar-lo. Si t’equivoques, ja rectificaràs”, diu Gazo.
El creixement dels últims anys no hagués estat possible sense l’aposta que han fet per la innovació, totalment instaurada en la cultura de l’empresa. Recentment, de fet, han creat la startup Floox, dedicada a la càrrega del vehicle elèctric.
En aquest capítol ens acompanya també Alfons Cornella, fundador de l’Institute of Next, qui destaca la necessitat que tenen avui les empreses de saber respondre a les noves situacions que es presenten. “Les empreses han de tenir sensors i mesurar què està passant, què volen els clients o què fan els competidors”.
Punt d’Inflexió és el pòdcast d’ACCIÓ en col·laboració amb Via Empresa que t'apropa els moments decisius que han canviat el curs d'empreses catalanes.
Més posts de Mercat de treball
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada