Passa al contingut principal

Informe: 'Digital health' a Catalunya. ACCIÓ

L’àmbit de la salut digital (o digital health) és el conjunt d’eines i serveis que utilitzen les TIC per a millorar la prevenció, el diagnòstic, el tractament, la monitorització, la gestió de malalties o els hàbits de vida.

Es tracta d’un mercat que creixerà a un ritme d’un 16,5% anual durant els propers anys impulsat per factors com l’impacte de la COVID-19; la conscienciació en augment pel benestar físic i mental de les persones; la demanda de solucions en remot; la ràpida expansió de les TIC o l’increment del nombre de telèfons intel·ligents.

Davant d’aquest panorama creixent, l’àmbit de les digital health a Catalunya s’ha convertit en una indústria emergent i molt dinàmica. De fet, tal i com indica l’informe tecnològic Digital health a Catalunya, 267 empreses configuren aquest sector d’activitat on hi destaquen 202 startups tecnològiques. Es tracta d’un sector molt jove en que el 72% de les companyies tenen menys de 10 anys.

Informe complet Digital health a Catalunya

Píndola Digital health en català

Technology report Digital health English

Més entrades de Mercat de treball

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Construeix la teva estratègia de sostenibilitat incorporant els ODS. Accio

En aquesta sessió coneixeràs metodologies que pots implementar a la teva empresa per impulsar la innovació i l’estratègia empresarial incorporant els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Els ODS són els 17 objectius de desenvolupament sostenible que ha definit l’Organització Mundial de les Nacions Unides (ONU). Aquests objectius s'han d'haver assolit l’any 2030 per garantir la sostenibilitat del planeta. Connecta't a aquesta sessió per entendre millor els ODS, les oportunitats de negoci que se'n deriven, com establir aquests objectius, les fites i els indicadors d'acompliment i com integrar, comunicar i reportar aquests objectius en l'estratègia empresarial. Aquest webinar forma part del Programa ProACCIÓ Green d'impuls a la innovació empresarial per combatre el canvi climàtic i avançar cap a la circularitat, i es duu a terme en col·laboració amb el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i el Fons Climàtic de la Generalitat de Ca

Scaleup Talk amb Avi Meir de Travelperk: preguntes a un unicorn català

En l'Scaleup Talk de gener comptem amb Travelperk, un dels 6 unicorns catalans (startup valorada en més de mil milions d'euros), juntament amb Letgo, Glovo, Edreams, Adevinta, Wallbox i eDreams. Des del 2019, Travelperk ha multiplicat per quatre els ingressos i ha duplicat la taxa d'adquisició de clients. Té un equip de +900 persones, la seva seu és a Barcelona i té oficines a Londres, Birmingham, Berlín, Chicago i Miami. En aquesta sessió presencial comptarem amb la participació d'un dels tres socis fundadors, l’Avi Meir i també CEO de Travelperk. Aquest israelià llicenciat en psicologia a la Sorbona va triar Barcelona el 2015 per instal·lar la companyia que havia creat amb Javier Suárez i Ron Levin, a qui havia conegut treballant a Booking. En acabar la sessió, podràs plantejar-li les teves preguntes. Quan: Dijous, 26 de gener del 2023 de 10.00 h a 11.00 h Més informació Més entrades d' Esdeveniments

Ayudas públicas para la promoción del sector del videojuego y de otras formas de creación digital

Concesión de ayudas públicas para la promoción del sector del videojuego y de otras formas de creación digital, y se aprueba la convocatoria 2022 y 2023.  Las ayudas para la promoción del sector del videojuego y otras formas de creación digital tienen por objeto el apoyo al ecosistema del videojuego y de la creación digital, fomentando proyectos que contribuyan a alguna de las siguientes finalidades: a) Promover las inversiones que permitan el desarrollo, producción, edición, distribución y/o comercialización de proyectos del sector del videojuego y de otras formas de creación digital, así como la mejora de la calidad de la oferta de los mismos. b) Incrementar la generación de empleo fomentando el desarrollo, la profesionalización y la vertebración del sector, así como fomentar la presencia de la mujer en la industria e impulsar la consecución de la igualdad de género. c) Aumentar la visibilidad de los videojuegos españoles y de otras formas de creación digital en los principales merca