En aquest primer concurs d’innovació en Salut Mental, organitzat per la xarxa TECSAM i amb la col·laboració de DKV Innolab i el Clúster Salut Mental Catalunya, es busquen idees o solucions innovadores per donar resposta als principals reptes de la salut mental, fent possible l’acostament d’aquestes idees al mercat i a la societat.
L’objectiu d’aquest concurs es donar empenta a projectes o idees que aportin solucions als reptes de la salut mental.
Els projectes es poden presentar en dues categories depenent del seu grau. “Idees innovadores i disruptives” dissenyada per la xarxa TECSAM i “Solucions Digitals per la salut mental” amb el disseny i finançament de DKV Innolab.
Pots presentar el teu projecte fins al 15 de juliol. Es premiarà a un total de 4 projectes amb programes de mentoring i assessorament. En el cas del primer premi es donarà una prova pilot a l’ecosistema digital de DKV valorada en 15.000 €. Els guanyadors seran anunciats el 21 de setembre.
Més entrades de Concursos
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada