Passa al contingut principal

GNSS-SDR as a mentoring organization for the Google Summer of Code 2022 program

GNSS-SDR(obriu en una finestra nova) is a software receiver, written in C++, that is able to work either from raw signal samples stored in a file, or in real-time with a radio-frequency front-end as signal source, and performs all the signal processing until the observable computation and Position-Velocity-Time solution. Its modularity allows users to populate the framework with their own algorithms, allowing them to put the focus on the signal processing implementation without worrying about how to embed that algorithm in a whole GNSS receiver. It also makes possible fair performance benchmarks using real GNSS signals, and its open source license allows free downloading, use and code inspection.

This year, GNSS-SDR is serving again as a mentoring organization for Google Summer of Code program (also known as GSoC), a global program that offers students stipends to write code for open source projects during the summer.

There are two types of scholarships:

  • Medium sized projects (~175 hours), with a fee of 2100 US $
  • Large projects (~350 hours), with a fee of 4200 US $

The scholarships are intended for students of master or doctorate in the field of telecommunications and computer programming.

Some background on C++, digital signal processing and GNSS is a plus, but not a requirement.

Students can register and submit their applications between April 4 and April 19

Més informació

Més entrades de Beques

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Construeix la teva estratègia de sostenibilitat incorporant els ODS. Accio

En aquesta sessió coneixeràs metodologies que pots implementar a la teva empresa per impulsar la innovació i l’estratègia empresarial incorporant els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Els ODS són els 17 objectius de desenvolupament sostenible que ha definit l’Organització Mundial de les Nacions Unides (ONU). Aquests objectius s'han d'haver assolit l’any 2030 per garantir la sostenibilitat del planeta. Connecta't a aquesta sessió per entendre millor els ODS, les oportunitats de negoci que se'n deriven, com establir aquests objectius, les fites i els indicadors d'acompliment i com integrar, comunicar i reportar aquests objectius en l'estratègia empresarial. Aquest webinar forma part del Programa ProACCIÓ Green d'impuls a la innovació empresarial per combatre el canvi climàtic i avançar cap a la circularitat, i es duu a terme en col·laboració amb el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i el Fons Climàtic de la Generalitat de Ca

Scaleup Talk amb Avi Meir de Travelperk: preguntes a un unicorn català

En l'Scaleup Talk de gener comptem amb Travelperk, un dels 6 unicorns catalans (startup valorada en més de mil milions d'euros), juntament amb Letgo, Glovo, Edreams, Adevinta, Wallbox i eDreams. Des del 2019, Travelperk ha multiplicat per quatre els ingressos i ha duplicat la taxa d'adquisició de clients. Té un equip de +900 persones, la seva seu és a Barcelona i té oficines a Londres, Birmingham, Berlín, Chicago i Miami. En aquesta sessió presencial comptarem amb la participació d'un dels tres socis fundadors, l’Avi Meir i també CEO de Travelperk. Aquest israelià llicenciat en psicologia a la Sorbona va triar Barcelona el 2015 per instal·lar la companyia que havia creat amb Javier Suárez i Ron Levin, a qui havia conegut treballant a Booking. En acabar la sessió, podràs plantejar-li les teves preguntes. Quan: Dijous, 26 de gener del 2023 de 10.00 h a 11.00 h Més informació Més entrades d' Esdeveniments

Ayudas públicas para la promoción del sector del videojuego y de otras formas de creación digital

Concesión de ayudas públicas para la promoción del sector del videojuego y de otras formas de creación digital, y se aprueba la convocatoria 2022 y 2023.  Las ayudas para la promoción del sector del videojuego y otras formas de creación digital tienen por objeto el apoyo al ecosistema del videojuego y de la creación digital, fomentando proyectos que contribuyan a alguna de las siguientes finalidades: a) Promover las inversiones que permitan el desarrollo, producción, edición, distribución y/o comercialización de proyectos del sector del videojuego y de otras formas de creación digital, así como la mejora de la calidad de la oferta de los mismos. b) Incrementar la generación de empleo fomentando el desarrollo, la profesionalización y la vertebración del sector, así como fomentar la presencia de la mujer en la industria e impulsar la consecución de la igualdad de género. c) Aumentar la visibilidad de los videojuegos españoles y de otras formas de creación digital en los principales merca