Passa al contingut principal

Informe anual Carbon Disclosure Project 2020

Cada any, estats i regions de tot el món divulguen les seves accions, objectius i progressos per fer front al canvi climàtic a través de la xarxa Climate Group i Carbon Disclosure Project.

El procés ajuda els governs a entendre millor els riscos i les oportunitats que representa el canvi climàtic, de manera que puguin millorar les seves estratègies de reducció d'emissions.

L’informe de divulgació anual d’estats i regions globals d’aquest any mostra accions inspiradores de 121 governs de 31 països del món, els quals representen el 19% de l'economia mundial i 600 milions de persones, per tal d'aconseguir reduir les seves emissions de GEH i impulsar accions de resiliència i adaptació al canvi climàtic.

Informe anual Carbon Disclosure Project 2020

Més entrades de Mercat de treball

Entrades populars d'aquest blog

Beques de recerca per a estudiants dels centres universitaris de Terrassa