Passa al contingut principal

L'eina Pentagrowth per dissenyar models de negoci disruptius

Javi Creus, fundador de Ideas for Change, ens explica com la crisi de la Covid-19 ha transformat moltes empreses i com la seva metodologia 'Pentagrowth' està pensada per dissenyar models de negoci disruptius i de creixement exponencial.



A ningú se li escapa que la crisi actual ha canviat la forma de fer negocis, de treballar, d’interactuar amb la família o d’entendre la tecnologia. Ara tots sabem que les impressores 3D poden fer viseres de protecció o respiradors, que grans empreses poden transformar el seu propòsit habitual per ajudar a pal·liar els efectes de la crisi o que les persones grans s’han habituat a les videotrucades.

“La plasticitat que han demostrat empreses, institucions i ciutadans ha estat espectacular. En quatre setmanes el rellotge ha avançat quatre mesos, quatre anys o diverses dècades. La innovació social ha estat molt gran”, apunta Javi Creus, fundador de Ideas for Change, en el workshop virtual L’eina Pentagrowth per dissenyar models de negoci disruptius.

Aquesta organització ha creat recentment un informe on ha analitzat més de 150 iniciatives que s’han posat en marxa durant les últimes quatre setmanes de crisi. Totes elles són el resultat de milers de propostes empresarials i ciutadanes que combinen l’ús de tecnologies, noves formes d’organització i capacitats ciutadanes que eren latents.


Més entrades de Formació

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Oferta pública 07/05/2021

1 plaça de Gerent /  Ajuntament de Badalona - Reactivació Badalona, SA 1 plaça de Tècnic mitjà adscrit a l'Àrea de Serveis al Territori / Ajuntament de Sentmenat 1 plaça de Research Engineer / Postdoc Researcher - Post-Quantum Crytography Acceleration (R2/RE2) / Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) Borsa de treball de places de Tècnic de medi ambient / Consell Comarcal del Berguedà 1 plaça de Tècnic de gestió al Servei Territorial d'Ocupació a la Catalunya Central / Generalitat de Catalunya - Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) 2 places de Tècnic de gestió a la Sub-direcció de Verificació i Supervisió / Generalitat de Catalunya - Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) 1 plaça de Tècnic de gestió al Servei Territorial d'Ocupació a Tarragona /Generalitat de Catalunya - Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) 1 plaça de Tècnic de gestió al Servei de Control i Justificació Econòmica / Generalitat de C

Oferta pública 03/05/2021

1 plaça d' Arquitecte tècnic / Enginyer tècnic de l'edificació  / Ajuntament de Ribes de Freser 1 plaça de Data scientist per intel·ligència artificial, IA - sènior 2 / Fundació Ticsalut 1 plaça de R2 Researcher Position Ehawedry Project / Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC) 12 places de Titulats d'escoles tècniques de grau mitjà d'organismes autònoms del Ministerio de Fomento, especialitat operacions aèries / Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana Més entrades d' Oferta pública  

Becas Santander Women | W50 Leadership - London School of Economics

A total of 50 scholarships will be awarded to participate in the W50 Leadership programme at the London School of Economics and Political Science (LSE). W50 Leadership is designed for women with more than 10 years of professional experience and currently in leading positions, who aspire to take on leadership roles in their organization and are seeking to reflect on and further develop their own leadership style. Participants are selected from a diverse range of countries and industries to promote the sharing of different perspectives and alternative approaches to day-to-day challenges, with plenty of opportunities for networking and making long-lasting, global connections. The participants will enjoy a rewarding and enriching virtual (*) learning experience as they will experience the same world-class faculty in real time, outstanding LSE learning content, individual leadership coaching, and networking opportunities with other participants across the globe as they would do on-campus. T