Passa al contingut principal

Startup Grind with Juan Zamora (CEO & Founder @ Signaturit)


Startup Grind is one of the biggest communities of entrepreneurs in partnership with Google for Startups. Our mission is to help every entrepreneur in the world. We do so by hosting a monthly recurring event to inspire, educate, and connect entrepreneurs. The Barcelona chapter was granted the "Best Chapter of the Year" award in 2016, with the average assistance of +130 attendees per event, having held over 60 editions since April 2014 and helping local entrepreneurs to take their projects to the next level.

The event will go as follows:


  1. An open mic session where any attendee is free to speak up his mind or ask for a piece of advice from the community and receive feedback.
  2. A fireside chat interview hosted by our Chapter Director Àlex Rodríguez Bacardit.
  3. A networking session in which attendees talk to each other freely over some beers and delicious empanadas. There's no Startup Grind where you don't leave with new friends and exciting connections.
ON: MOVISTAR CENTRE - CARRER DE FONTANELLA, 2 BARCELONA, 08002
QUAN: 14 DE NOVEMBRE DE 2019 A LES 18:30

Speaker

Juan Zamora is a computer engineer and holds a Master in Mobile Business and Apps Design. He is one of the founders of Signaturit, as well as CEO of the company. Previously, he worked in companies such as Banco Sabadell, BBVA and Caixa Penedes.

Més informació

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FÒRUM EEBE - WEBINAR: Treu profit del Fòrum Virtual EEBE

Saps com redactar el teu currículum de forma eficaç i atractiva per aconseguir una presentació més potent? Com t’has de presentar a les empreses del Fòrum? Treballa la teva marca personal i treu el màxim partit del teu perfil per mostrar-te a les empreses del Fòrum.


Quan: 20/05/2020 de 12:00 a 13:30
Inscripcions
L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.



Prepara els fòrums i esdeveniments de reclutament

La participació en un fòrum o en altres esdeveniments de reclutament serà més profitosa si la preparem adequadament.
Que fer abans de l'esdevenimentCal que tinguem preparades i si s'escau ajustades als nostres interlocutors dues eines de presentació:

El currículum. Aquest document l'utilitzarem segur, ja que els reclutadors els recullen. Cal que el cv ressalti aquelles dades que considerem més interessants del nostre perfil. Penseu si cal fer ajustos en funció de a penseu entregar-lo i organitzeu clarament el material per tal de no cometre errades

La presentació. En alguns casos tindreu l'oportunitat de mantenir una breu conversa amb els reclutadors. Tingueu pensat, i fins i tot assajat, el que voleu explicar. Penseu quins trets voleu destacar de vosaltres mateixos i tingueu també pensades algunes preguntes sobre la companyia.

Altres coses que convé que facis abans de l'esdeveniment es informar-te sobre les empreses que hi participen. Consulta la seva web i si cal parl…

Oferta pública 17/05/2020

Borsa de treball de places de Tècnic mitjà brigada (PFO) / Ajuntament d'Olesa de Montserrat
1 plaça de Responsable de Línia de Servei de Seguretat Corporativa, a Àrea de Serveis Corporatius / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya
1 plaça de Responsable de Servei d'Innovació, a l'Àrea d'Estratègia de la Seguretat / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya
1 plaça de Responsable de Servei de Marc Normatiu, a l'Àrea de Compliment Normatiu / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya
1 plaça de Responsable de Servei d'Auditoria, a l'Àrea de Compliment Normatiu / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya
1 plaça de Responsable de Línia de Servei de Seguretat en Disseny / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya
Borsa de treball de places de Secretari interventor del Servei d'Assistència Tècnica / Consell Comarcal de la Segarra
Borsa de trebal…