L'explosió dels dispositius connectats ha convertit les dades en la matèria primera més cobejada del moment, en l'objecte de desig de les empreses, que veuen en ells una palanca per a eixamplar els seus negocis, guanyar clients i establir vincles comercials duradors.
Utilitzant exemples del sector d'articles esportius (Marques i Detallistes) desenvoluparem com es recopilen, processen, ordenen, interpreten i analitzen les dades.
A través d'aquesta anàlisi es poden, per exemple; elaborar models predictius que ens donin un avantatge competitiu, implementar sistemes de reposició automàtica, compartir estocs en diferents plataformes e-Commerce o marketplaces, etc.
Ja no sols per a les empreses, que han vist en l'anàlisi de la informació dels seus clients una oportunitat per a eixamplar els seus negocis, sinó també per als usuaris que, per primera vegada, s'han trobat amb què el seu rastre, el deixant que deixen en la seva navegació per la Xarxa, pot servir com a moneda de canvi per a obtenir serveis.
Gràcies a les tecnologies Cloud les eines de bussiness intelligence (dashboard o quadre de comandaments) estan a l'abast de tots i ens permet visualitzar els principals indicadors del nostre negoci i obtenir respostes ràpides.
El ponent és Andrés de la Devesa, fundador i CEO d'empreses com: Gestió Codigos Esportius, S. L. (GESCODE), Codificació Esportiva Sportmas, S. L. (SPORTMAS), 720 e-LAB S. L. Totes elles dedicades al desenvolupament de programari per a retail, intercanvi, procés i anàlisi de dades entre marques i retailers. També és president de AFYDAD des de 2018 Associació de Fabricants d'Articles Esportius, membre del board de la Federation European Sporting Goods Industry (FESI) i soci fundador d’INDESCAT el clúster de la indústria catalana de l'esport. Organitza: Oficina Accelera Pyme - Secartys
Quan: 12.07.2022 de 10 a 11 h
Més entrades d'Esdeveniments
Comentaris