La XV edició del Fòrum Empreses tindrà lloc els propers 12 i 19 de maig de 2021 de 10h a 14h en modalitat virtual i es duran a terme les següents activitats:
- Ponències de les empreses: Durant 15 minuts podran explicar les activitats que desenvolupen i quins serveis ofereixen a la comunitat universitària així com possibles ofertes o perfils que poden encaixar en la seva empresa. Es podrà accedir a les ponències a través d’un enllaç de Google Meet que us facilitarà l’ESEIAAT.
- Plataforma online de Fòrum Empreses 2021: Els estudiants i recentment titulats de l’ESEIAAT podran accedir a informació sobre les empreses que hi col·laboren i posar-se en contacte amb elles a través d’un formulari per enviar el seu Currículum Vitae.
Més entrades d'Esdeveniments de reclutament
Comentaris