Passa al contingut principal

The Young Leaders’ Forum

The Young Leaders’ Forum is an international meeting of young motivated professionals between the ages of 24-38 coming from the EU 28, CE region, V4 countries, and Western Balkans, who are active in the field of innovation. During the event, the participants will have the chance to discuss innovative ideas and pioneer initiatives, improve their leadership potential, and learn new skills that will make them more competitive in their field of expertise and their career.

Who Can Apply?

Motivated young professionals with leadership potential whose professional activities are related to the main topics of the conference: the responsibility of social media and the internet in influencing public perceptions of environmental issues and the spreading of information, the role of science, technology, and innovation in shaping the future of water as a key global resource. We accept applications of those who consider themselves young leaders or (soon-to-be) decision makers in the field of innovation, social media, water science, environmental sciences, and the connected social sciences, natural sciences, and legal studies. We accept applications from experts, who are focusing on the above-mentioned topics in their professional career.

Age Limit: 24-38

Educational Background: MA, PhD (both for ongoing and finished)

Deadline: 26 January 2020

Més informació

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Prepara els fòrums i esdeveniments de reclutament

La participació en un fòrum o en altres esdeveniments de reclutament serà més profitosa si la preparem adequadament.
Que fer abans de l'esdevenimentCal que tinguem preparades i si s'escau ajustades als nostres interlocutors dues eines de presentació:

El currículum. Aquest document l'utilitzarem segur, ja que els reclutadors els recullen. Cal que el cv ressalti aquelles dades que considerem més interessants del nostre perfil. Penseu si cal fer ajustos en funció de a penseu entregar-lo i organitzeu clarament el material per tal de no cometre errades

La presentació. En alguns casos tindreu l'oportunitat de mantenir una breu conversa amb els reclutadors. Tingueu pensat, i fins i tot assajat, el que voleu explicar. Penseu quins trets voleu destacar de vosaltres mateixos i tingueu també pensades algunes preguntes sobre la companyia.

Altres coses que convé que facis abans de l'esdeveniment es informar-te sobre les empreses que hi participen. Consulta la seva web i si cal parl…

Estem confinats, però més actius que mai

Les dues primeres setmanes de confinament, les hem aprofitat per feina administrativa endarrerida, organitzar-nos i prendre el pols a les eines de Google Suite que acabem d'estrenar a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Una de les eines amb les quals calia familiaritzar-se és Google Meet. Les primeres proves han funcionat força bé i ara ja estem en condicions de oferir-vos assessorament des de casa.

Si voleu aprofitar el temps de confinament per resoldre algun dubte relacionat amb cerca de feina o decisions de carrera professional, podeu reservar dia i hora en aquest enllaç.

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat i està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

Oferta pública 29/03/2020

1 plaça de Coordinador de la Taula per a la Gestió Sostenible de la Ramaderia d'Osona / Universitat de Vic (UVic)

Borsa de treball de places de Secretari interventor del Servei d'Assistència Tècnica / Consell Comarcal de la Segarra

1 plaça de Secretari interventor / Ajuntament de Brunyola i Sant Martí Sapresa

1 plaça de Titulat superior enginyer industrial al Centre Penitenciari Brians 1 / Generalitat de Catalunya - Departament de Justícia