Passa al contingut principal

Conferència: El ciutadà, protagonista del nou model energètic.

Primera sessió del Cicle de reflexió Palau Macaya: Tu tens l'energia, tu tens el poder. De consumidors passius a prosumidors implicats.

Aquesta conferència pretén donar als assistents una perspectiva històrica i les dades reals que fonamenten la necessitat d'un nou model energètic de Catalunya. Es donaran a conèixer també els processos de transició energètica que s’estan implementant en diferents països, així com el marc d’actuació europeu en relació a l’energia i les oportunitats que aquest obre per als ciutadans. S'està desenvolupant un nou rol dels consumidors energètics, que ja han deixat de ser “consumidors” per ser gestors i productors energètics.

A càrrec de:


  • Manel Torrent i Aixa, director de l’Institut Català d’Energia.
  • NYSERDA (pendent de confirmar).
  • Alex Sicart, Fundador Sharge.
  • Cote Romero, directora general d'Ecoo.
  • Representant d’Impuls Solar Vallès (Som Energia).
  • Representant de Som Mobilitat.
  • Representant de Viure de l'Aire del Cel.


Quan: 24.01.2019 De 18h a 20h

On: Sala d'Actes del Palau Macaya, Passeig de Sant Joan, 108, 08037 Barcelona

Inscripció a la jornada

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Smart Cities Challenge by Philips Lighting

You are a driven start-up ready to take part in a bright adventure to improve our cities and make them smarter, more efficient, more sustainable... among other things! You know anything there is to know about IoT, AI, sensors, light, technology, smart cities and want to propose innovative ideas and solutions that will have a real impact on our everyday life? Then this challenge is for you!

Philips Lighting invites start-ups from across the world to join this new challenge - coming up with innovative ideas and solutions to answer the following problematic:

How can we use lighting networks to improve our cities and everyday life?

Deadline 10/06/2018

Més informació

Prepara els fòrums i esdeveniments de reclutament

La participació en un fòrum o en altres esdeveniments de reclutament serà més profitosa si la preparem adequadament.
Que fer abans de l'esdevenimentCal que tinguem preparades i si s'escau ajustades als nostres interlocutors dues eines de presentació:

El currículum. Aquest document l'utilitzarem segur, ja que els reclutadors els recullen. Cal que el cv ressalti aquelles dades que considerem més interessants del nostre perfil. Penseu si cal fer ajustos en funció de a penseu entregar-lo i organitzeu clarament el material per tal de no cometre errades

La presentació. En alguns casos tindreu l'oportunitat de mantenir una breu conversa amb els reclutadors. Tingueu pensat, i fins i tot assajat, el que voleu explicar. Penseu quins trets voleu destacar de vosaltres mateixos i tingueu també pensades algunes preguntes sobre la companyia.

Altres coses que convé que facis abans de l'esdeveniment es informar-te sobre les empreses que hi participen. Consulta la seva web i si cal parl…

11 Beques de col·laboració a desenvolupar en els diferents serveis del CCCB, curs 2018

Aquestes beques tenen per objecte el perfeccionament docent dels beneficiaris per tal de completar la seva formació pràctica i contribuir en la inserció laboral, fomentant l’autoformació i aproximant els estudiants al context professional.

Podran sol·licitar la seva participació en la present convocatòria les persones que reuneixin algun dels requisits següents: 

Estar matriculat en la Facultat de la Universitat corresponent, cursant estudis de grau amb un mínim de 120 crèdits superats, màster o doctorat, durant el curs acadèmic 2017 -2018.Estar titulat en els estudis de grau, màster, corresponents a la beca per la qual s’opta. La data de la titulació ha de ser posterior a l’any 2013. No es podran presentar a la present convocatòria aquelles persones que hagin gaudit amb anterioritat d’una beca del CCCB.

Àrea d’Audiovisuals i CCCBLab Nombre de beques: 2 
Àrea de Debat i Educació: Nombre de beques: 3
Àrea d’Exposicions i Activitats Culturals: Nombre de beques: 3
Servei de Comunicació: Nombre…