Passa al contingut principal

Oferta: Responsable de Negoci i de Projectes en Economia Agroalimentària i dels Recursos Naturals. a CREDA

CREDA-UPC-IRTA és una Fundació dedicada a la investigació i transferència tecnològica en les ciències socials relacionades amb el sector agroalimentari. Fundada el 2006, compta amb un capital humà jove i dinàmic, i és actualment un referent a Catalunya i Espanya.

Localitat : Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari-UPCIRTA (CREDA), Castelldefels (Barcelona)

Jornada: completa de 37,5 hores setmanals en horari de matí i tarda

Nivell: 7.1. de la escala de suport de l’ IRTA

Retribucions: 30.635,67€ bruts anuals (amb l'aplicació del Decret Llei 3/2010) més part de variables en funció dels objectius del programa.

Durada del contracte: Contracte laboral temporal d'un any, amb possibilitat de continuïtat.

Funcions específiques del lloc de treball: 

  • Col·laborar en la definició d’ estratègies per a la consolidació i establiment de noves relacions amb el sector agroalimentari, tant en l’àmbit nacional com internacional. 
  • Impulsar les activitats de contractació i captació de recursos del sector públic i privat, així com la transferència de resultats, en l’àmbit de l’Economia Agroalimentària. 
  • Vetllar per la consecució dels objectius i indicadors estratègics relacionats amb el seu àmbit d’aplicació. 
  • Garantir la identificació de oportunitats de concertació amb el sector. 
  • Donar valor als resultats de la recerca: estudi d’oportunitats de negoci, plans d’explotació comercial de serveis, entre d’altres. Planificar, executar i realitzar el seguiment i el control de les activitats davant les demandes empresarials i sectorials concretes. 
  • Elaborar les propostes de projectes i fer el seguiment necessari durant la fase de negociació i/o avaluació. Actuar com a gestor financer, vetllant conjuntament amb el Director del Centre, de l’execució estratègica- financera de l’activitat del CREDA. 
  • Coordinar i realitzar la gestió administrativa i financera durant l’execució dels projectes, tant derivats de convocatòries públiques com de contractes amb el sector privat. 
  • Recolzar als investigadors per a garantir la captació eficient de fonts de finançament privades a través de la formalització de contractes RDT amb empreses relacionades amb el sector industrial agroalimentari. 
  • Negociació de la propietat intel·lectual relacionada amb els resultats de la investigació (patents) CREDA-UPC-IRTA és una Fundació dedicada a la investigació i transferència tecnològica en les ciències socials relacionades amb el sector agroalimentari. Fundada el 2006, compta amb un capital humà jove i dinàmic, i és actualment un referent a Catalunya i Espanya. 
  • Valorització dels resultats d’ investigació: estudi d’oportunitats de negoci, plans d’explotació comercial de serveis, etc) 
  • Planificar, executar i realitzar el seguiment i control d’activitats davant demandes empresarials i sectorials concretes. Programar l’ ús dels recursos per l’organització. 
  • Millorar contínuament l’eficàcia dels processos relacions amb el seu àmbit, revisant-los per la seva continua adequació i integració en el Sistema Integrat de Gestió del CREDA. 
  • Facilitar el recolzament necessari directe a la Direcció del CREDA en qüestions administratives, operacionals i estratègiques del programa, participant en el Comitè de Coordinació. 
  • Participació i atenció a les auditories. 


Requisits: 

  • Titulació en Enginyeria Agrònoma, Econòmiques, o similar. 
  • Experiència superior a 3 anys en l’àmbit del Sector Agroalimentari 
  • Domini del català, espanyol i anglès. 
  • Disponibilitat per a viatjar. - Coneixements avançats en ofimàtica i estadística. 


Mèrits específics: 

  • Titulació superior a la requerida especialment en Llicenciatura o Grau en Ciències Econòmiques, Administració d’Empreses o Enginyeria Agrícola o Industrial. 
  • Estar en possessió d’un títol de màster relacionat amb les funcions del lloc a desenvolupar. 
  • Coneixement dels programes de promoció de la R+D+i, nacionals i internacionals. 
  • Experiència en transferència, divulgació i relacions amb empreses. 
  • Amplis coneixements en gestió administrativa. 
  • Es valorarà l’experiència laboral en centres d’investigació així com l’experiència internacional (mobilitat en organitzacions estrangeres i/o estades en organitzacions europees). 
  • Coneixements de negociació, màrqueting i gestió comercial. 


Competències/Habilitats: 

  • Orientació a resultats 
  • Habilitats de negociació i direcció 
  • Alta Capacitat de comunicació i presentació d’idees 
  • Cooperació i treball en equip 
  • Capacitat de construcció de relacions 
  • Lideratge de persones i equips multidisciplinaris 


Trametre el CV amb una carta de motivació indicant la referència 03/15 fins al dia 30 de juny de 2015 a: chema.gil@upc.edu o bé a l’adreça postal: CREDAUPC-IRTA; Edifici ESAB; Parc Mediterrani de la Tecnologia; Esteve Terradas, 8; 08860-Castelldefels (Barcelona)

Política d’integració : reserva de la plaça en un primer torn al personal discapacitat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FÒRUM EEBE - WEBINAR: Treu profit del Fòrum Virtual EEBE

Saps com redactar el teu currículum de forma eficaç i atractiva per aconseguir una presentació més potent? Com t’has de presentar a les empreses del Fòrum? Treballa la teva marca personal i treu el màxim partit del teu perfil per mostrar-te a les empreses del Fòrum.


Quan: 20/05/2020 de 12:00 a 13:30
Inscripcions
L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.



Prepara els fòrums i esdeveniments de reclutament

La participació en un fòrum o en altres esdeveniments de reclutament serà més profitosa si la preparem adequadament.
Que fer abans de l'esdevenimentCal que tinguem preparades i si s'escau ajustades als nostres interlocutors dues eines de presentació:

El currículum. Aquest document l'utilitzarem segur, ja que els reclutadors els recullen. Cal que el cv ressalti aquelles dades que considerem més interessants del nostre perfil. Penseu si cal fer ajustos en funció de a penseu entregar-lo i organitzeu clarament el material per tal de no cometre errades

La presentació. En alguns casos tindreu l'oportunitat de mantenir una breu conversa amb els reclutadors. Tingueu pensat, i fins i tot assajat, el que voleu explicar. Penseu quins trets voleu destacar de vosaltres mateixos i tingueu també pensades algunes preguntes sobre la companyia.

Altres coses que convé que facis abans de l'esdeveniment es informar-te sobre les empreses que hi participen. Consulta la seva web i si cal parl…

Edició especial del Taller Linkedin a l'ESEIAAT

A demanda de uns alumnes, des de UPC Alumni organitzem una edició extraordinària del taller "Linkedin: l'eina imprescindible per trobar feina".

LinkedIn és la xarxa líder de networking professional. Tens el teu perfil activat en aquesta xarxa; però, el fas servir? Identifica com pots millorar el teu perfil, coneix les possibilitats que t’ofereix aquesta xarxa i integra-la en la teva estratègia digital.

Recomanable portar ordinador

Quan: Dimecres dia 30/05/12:00 a 14:00 al 
On: Seminari 1. Edifici TR5 C.Colom 1. Terrassa

Inscripció

Si esteu interessats en que vinguem a fer alguns dels tallers que ofereix UPC Alumni a la vostra escola (mínim 5 persones) us podeu posar en contacte a juli.boned@upc.edu.

I si voleu una entrevista al Campus Nord, podeu consultar la meva disponibilitat

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Minis…