Passa al contingut principal

Programa UPC Reutilitza

El Programa UPC Reutilitza és una iniciativa de la UPC per reaprofitar l’equipament informàtic que es renova a la universitat i a altres organitzacions o empreses, i cedir-lo a entitats socials i programes solidaris. Combinant l’aprenentatge amb el servei social, estudiants d’informàtica revisen i reparen uns equips que, en comptes de convertir-se en residus electrònics esdevenen recursos valuosos per a entitats i programes d'interès social que els necessiten. Des de l'any 1995 més de 1.300 equips s’han cedit a 181 entitats del Tercer Sector, centres educatius i altres organismes que treballen amb col·lectius en situació o en risc d'exclusió social i en espais com ara l'economia solidària, medi ambient, promoció del voluntariat, etc.

En els darrers mesos han revisat completament el programa per fer-lo més participatiu, transparent i obert al conjunt de la societat, i volen aprofitar aquest inici de curs per presentar-vos el nou Programa UPC Reutilitza que, a més a més, estrena pàgina web (https://reutilitza.upc.edu/ ).

Us volen convidar a assistir el proper dimarts dia 30 de setembre a les 12 h a l’acte de presentació del nou Programa UPC Reutilitza. Tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (Campus Nord de la UPC).

Us preguen que confirmeu l'assistència a l'acte a través de l'adreça info.reutilitza@upc.edu o bé al 934015961.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FÒRUM EEBE - WEBINAR: Treu profit del Fòrum Virtual EEBE

Saps com redactar el teu currículum de forma eficaç i atractiva per aconseguir una presentació més potent? Com t’has de presentar a les empreses del Fòrum? Treballa la teva marca personal i treu el màxim partit del teu perfil per mostrar-te a les empreses del Fòrum.


Quan: 20/05/2020 de 12:00 a 13:30
Inscripcions
L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.



Prepara els fòrums i esdeveniments de reclutament

La participació en un fòrum o en altres esdeveniments de reclutament serà més profitosa si la preparem adequadament.
Que fer abans de l'esdevenimentCal que tinguem preparades i si s'escau ajustades als nostres interlocutors dues eines de presentació:

El currículum. Aquest document l'utilitzarem segur, ja que els reclutadors els recullen. Cal que el cv ressalti aquelles dades que considerem més interessants del nostre perfil. Penseu si cal fer ajustos en funció de a penseu entregar-lo i organitzeu clarament el material per tal de no cometre errades

La presentació. En alguns casos tindreu l'oportunitat de mantenir una breu conversa amb els reclutadors. Tingueu pensat, i fins i tot assajat, el que voleu explicar. Penseu quins trets voleu destacar de vosaltres mateixos i tingueu també pensades algunes preguntes sobre la companyia.

Altres coses que convé que facis abans de l'esdeveniment es informar-te sobre les empreses que hi participen. Consulta la seva web i si cal parl…

Becas Santander Power Job

En el escenario actual de dificultades para el empleo por causa del COVID19, la Fundación Universia ofrece 2.000 becas para jóvenes de 20 a 35 años, especialmente para los que hayan perdido su empleo recientemente, para realizar un curso online de alta calidad que te permita desarrollar los conocimientos y habilidades fundamentales para potenciar y mejorar tu empleabilidad.


Durante el Curso formativo, los participantes desarrollarán un conjunto de conocimientos y experiencias sobre cómo entender el nuevo mercado laboral, conocerse mejor profesionalmente, a explotar su red de Networking, identificar oportunidades, cumplir objetivos a través de la metodología de OKR´s, ser un experto en Linkedin y mejorar su CV, entre otros.
El Curso formativo que integra este Programa será impartido en formato online, en idioma español y tendrá una duración de 5 semanas. Las plazas ofertadas para el Curso formativo serán 1500.
La metodología del Curso será la siguiente:
18 sesiones de 15-20 min grabadas. L…