Passa al contingut principal

The Young Professionals Program (YPP) in the World Bank.

It is a unique opportunity for young people who have both a passion for international development and the potential to become future global leaders. The Program is designed for highly qualified and motivated individuals skilled in areas relevant to the World Bank’s operations such as, economics, finance, education, public health, social sciences, engineering, urban planning, and natural resource management. In order to be competitive for this highly selective program, candidates need to demonstrate a commitment to development, proven academic success, professional achievement, and leadership capability. We value diversity in our workplace, and encourage qualified men and women with diverse professional, academic and cultural backgrounds to apply. Since its inception, the YP Program has hired over 1,700 people who hold or have held positions ranging from entry-level to vice presidents and managing directors. It is a unique opportunity to experience development and gain exposure to the World Bank’s operations and policies.
Please note that the Young Professionals Program does not currently recruit individuals who specialize in disciplines such as: Computer Science, HR, Accounting, Marketing, Law, and Linguistics.
Deadline: 30/06/2014

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FÒRUM EEBE - WEBINAR: Treu profit del Fòrum Virtual EEBE

Saps com redactar el teu currículum de forma eficaç i atractiva per aconseguir una presentació més potent? Com t’has de presentar a les empreses del Fòrum? Treballa la teva marca personal i treu el màxim partit del teu perfil per mostrar-te a les empreses del Fòrum.


Quan: 20/05/2020 de 12:00 a 13:30
Inscripcions
L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.



Prepara els fòrums i esdeveniments de reclutament

La participació en un fòrum o en altres esdeveniments de reclutament serà més profitosa si la preparem adequadament.
Que fer abans de l'esdevenimentCal que tinguem preparades i si s'escau ajustades als nostres interlocutors dues eines de presentació:

El currículum. Aquest document l'utilitzarem segur, ja que els reclutadors els recullen. Cal que el cv ressalti aquelles dades que considerem més interessants del nostre perfil. Penseu si cal fer ajustos en funció de a penseu entregar-lo i organitzeu clarament el material per tal de no cometre errades

La presentació. En alguns casos tindreu l'oportunitat de mantenir una breu conversa amb els reclutadors. Tingueu pensat, i fins i tot assajat, el que voleu explicar. Penseu quins trets voleu destacar de vosaltres mateixos i tingueu també pensades algunes preguntes sobre la companyia.

Altres coses que convé que facis abans de l'esdeveniment es informar-te sobre les empreses que hi participen. Consulta la seva web i si cal parl…

Oferta pública 24/05/2020

1 plaça de Secretari interventor del Servei d'Assistència Tècnica / Conselh Generau d'Aran


1 plaça de Responsable de Línia de Servei d'Evolució i Avaluació / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya
1 plaça de Responsable de Línia de Servei SOC Gestió Operativa  / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya 1 plaça de Responsable de Línia de Servei Resposta Activa / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya 1 plaça de Responsable de Línia de Servei de Gestió d'Incidents Catalonia-CERT / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya 1 plaça de Responsable de Línia de Servei de Control i Operació de Perímetres de Ciberseguretat /  Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya
1 plaça de Responsable de Línia de Servei d'Intel·ligència Operativa / Generalitat de Catalunya - Agència de Ciberseguretat de Catalunya