Passa al contingut principal

200.000 ·Euros per a apps socials

L'objectiu d'aquest repte és promoure iniciatives innovadores i disruptives que comportin beneficis per a la societat des de diversos àmbits i es donin suport en l'ús de les tecnologies associades a la plataforma FI- WARE .

Busquen idees per a:

• Universalitzar l'educació
• Millorar el sistema educatiu a nivell local , regional , nacional o internacional
• Capacitar la ciutadania perquè pugui tenir un major pes en la presa de decisions associades a la creació de serveis a la seva ciutat .
• Desenvolupar serveis de crowdfunding o crowdsourcing socials que reportin clars beneficis a la societat o impulsin el desenvolupament de la innovació .
• Crear iniciatives de col · laboració ciutadana que afavoreixin l'obtenció d'eficiències que regenerin el sistema productiu .
• Generar sistemes o aplicacions en l'àmbit de la salut , que suposin una millora a ) en l'atenció i seguiment dels pacients ( ex. telemedicina ) ; b ) en el diagnòstic i prevenció de malalties ; c ) per a la salut pública etc. , que siguin eficients i permeten reduir els costos del sistema sanitari.
• Augmentar el benestar social en qualsevol àmbit

Hi ha 201.000 € en premis , dels quals 56.000 € seran per a les idees preseleccionades en una primera fase i 145.000 € per als guanyadors en la segona i fase final .

Termini: 23/04/2014

Més informació

Més beques, concursos i premis

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Prepara els fòrums i esdeveniments de reclutament

La participació en un fòrum o en altres esdeveniments de reclutament serà més profitosa si la preparem adequadament.
Que fer abans de l'esdevenimentCal que tinguem preparades i si s'escau ajustades als nostres interlocutors dues eines de presentació:

El currículum. Aquest document l'utilitzarem segur, ja que els reclutadors els recullen. Cal que el cv ressalti aquelles dades que considerem més interessants del nostre perfil. Penseu si cal fer ajustos en funció de a penseu entregar-lo i organitzeu clarament el material per tal de no cometre errades

La presentació. En alguns casos tindreu l'oportunitat de mantenir una breu conversa amb els reclutadors. Tingueu pensat, i fins i tot assajat, el que voleu explicar. Penseu quins trets voleu destacar de vosaltres mateixos i tingueu també pensades algunes preguntes sobre la companyia.

Altres coses que convé que facis abans de l'esdeveniment es informar-te sobre les empreses que hi participen. Consulta la seva web i si cal parl…

FÒRUM EEBE - WEBINAR: Treu profit del Fòrum Virtual EEBE

Saps com redactar el teu currículum de forma eficaç i atractiva per aconseguir una presentació més potent? Com t’has de presentar a les empreses del Fòrum? Treballa la teva marca personal i treu el màxim partit del teu perfil per mostrar-te a les empreses del Fòrum.


Quan: 20/05/2020 de 12:00 a 13:30
Inscripcions
L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.



Oferta pública 30/05/2020

1 plaça de Tècnic en Bioenginyeria / Generalitat de Catalunya - Servei Català de la Salut (CatSalut)


1 plaça de Tècnic arxiu / Diputació de Girona
1 plaça de Tècnic de sistemes - enginyer tècnic informàtic / Diputació de Girona
1 plaça d'Enginyer tècnic informàtic / Diputació de Girona
1 plaça d'Analista funcional de projectes a la Fundació TIC Salut Social / Generalitat de Catalunya - Departament de Salut
1 plaça de Tècnic del servei RSU / Consell Comarcal del Baix Penedès
1 plaça de Diplomat enginyer tècnic agrícola als Serveis Territorials a Lleida / Generalitat de Catalunya - Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació
1 plaça d'Enginyer tècnic topògraf a la Direcció General d'Infraestructures de Mobilitat / Generalitat de Catalunya - Departament de Territori i Sostenibilitat
1 plaça de Tècnic per al programa de regularització i seguiment de la contractació / Ajuntament de Banyoles
Borsa de treball de places d'Enginyer tècnic / Ajuntament de Cerdanyola…