Passa al contingut principal

Beca per el programa Preparing Global Leaders Institute a la University in Struga and Skopje.

Organized by the Association for Global Development Initiatives – “Third Millennium” and in partnership with FON University, PGLI will welcome award – winning professors of an international repute to teach courses on the psychology of leadership, public speaking, political economy, diplomacy and foreign policy. Delegates will then be able to put their instruction into practice through exciting constitutional, diplomatic and business simulations that will foster important leadership skills and help prepare our delegates for real-world challenges.
Outside of the classroom, PGLI delegates will hear political dignitaries discuss their leadership experiences and have the opportunity to socialize with bright, young, motivated students and professionals from 30+ countries. Attendees will also benefit from immersion in the host country during an 10-day stay on the beautiful coast of the Lake of Ohrid, a UNESCO heritage site, and through recreational trips to Ohrid, St. Naum, and Bitola.
At the end of our program there will be a graduation ceremony held at the prestigious FON University in Skopje. Upon completion of the institutes our delegates will receive certificates from PGL and FON as future global leaders. 
Deadline application is March 30, 2014

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FÒRUM EEBE - WEBINAR: Treu profit del Fòrum Virtual EEBE

Saps com redactar el teu currículum de forma eficaç i atractiva per aconseguir una presentació més potent? Com t’has de presentar a les empreses del Fòrum? Treballa la teva marca personal i treu el màxim partit del teu perfil per mostrar-te a les empreses del Fòrum.


Quan: 20/05/2020 de 12:00 a 13:30
Inscripcions
L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.



Prepara els fòrums i esdeveniments de reclutament

La participació en un fòrum o en altres esdeveniments de reclutament serà més profitosa si la preparem adequadament.
Que fer abans de l'esdevenimentCal que tinguem preparades i si s'escau ajustades als nostres interlocutors dues eines de presentació:

El currículum. Aquest document l'utilitzarem segur, ja que els reclutadors els recullen. Cal que el cv ressalti aquelles dades que considerem més interessants del nostre perfil. Penseu si cal fer ajustos en funció de a penseu entregar-lo i organitzeu clarament el material per tal de no cometre errades

La presentació. En alguns casos tindreu l'oportunitat de mantenir una breu conversa amb els reclutadors. Tingueu pensat, i fins i tot assajat, el que voleu explicar. Penseu quins trets voleu destacar de vosaltres mateixos i tingueu també pensades algunes preguntes sobre la companyia.

Altres coses que convé que facis abans de l'esdeveniment es informar-te sobre les empreses que hi participen. Consulta la seva web i si cal parl…

Becas Santander Power Job

En el escenario actual de dificultades para el empleo por causa del COVID19, la Fundación Universia ofrece 2.000 becas para jóvenes de 20 a 35 años, especialmente para los que hayan perdido su empleo recientemente, para realizar un curso online de alta calidad que te permita desarrollar los conocimientos y habilidades fundamentales para potenciar y mejorar tu empleabilidad.


Durante el Curso formativo, los participantes desarrollarán un conjunto de conocimientos y experiencias sobre cómo entender el nuevo mercado laboral, conocerse mejor profesionalmente, a explotar su red de Networking, identificar oportunidades, cumplir objetivos a través de la metodología de OKR´s, ser un experto en Linkedin y mejorar su CV, entre otros.
El Curso formativo que integra este Programa será impartido en formato online, en idioma español y tendrá una duración de 5 semanas. Las plazas ofertadas para el Curso formativo serán 1500.
La metodología del Curso será la siguiente:
18 sesiones de 15-20 min grabadas. L…