Passa al contingut principal

Gestor/-a Administratiu de Projectes de Recerca (Ref. GP-TS) per a l'IBEC

L’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) requereix incorporar un/-a gestor/-a administratiu de projectes de recerca, per una substitució temporal.

Les seves funcions i responsabilitats principals seran:
- Gestió administrativa de projectes: donar suport als investigadors en les sol·licituds de projectes de recerca i durant tota la vida del projecte (suport administratiu, assessorament i revisió de la documentació).
- Cerca d’informació sobre finançament a les convocatòries d’organismes nacionals i internacionals.
- Seguiment i justificació econòmica dels projectes.

Requeriments per als/les candidats/-es:
- Diplomatura o Grau.
- Coneixement de sistemes de finançament públic i privat de recerca.
- Coneixement de l’entorn de recerca.
- Experiència prèvia en tasques similars.

Competències i Habilitats:- Planificació, organització, acompliment de terminis, orientació al client intern, mentalitat de servei i treball en equip.

Idiomes:- Català i castellà nadius.
- Anglès nivell mig.

S’ofereix:- Incorporació a un centre de recerca de prestigi i rellevància internacionals.
- Contracte laboral a jornada complerta.
- Remuneració d’acord amb l’experiència i qualificació.

Les persones interessades cal que enviïn el seu CV i una carta de presentació a: jobs@ibecbarcelona.eu, tot indicant la referència: GP-TS, abans del 30/11/2013.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Oferta pública 02/08/2020

1 plaça d'Enginyer superior / Ajuntament de Llorenç del Penedès
1 plaça de Tècnic de sistemes d'informació i noves tecnologies / Ajuntament del Morell
1 plaça de Junior System Engineer (RE1) / Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS)
1 plaça d'Enginyer / Consell Comarcal del Baix Penedès
1 plaça de Tècnic de suport per al projecte Elemental - Shift / Consorci del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF)
1 plaça de TECNIOSpring - Post Doc - MWI Research Area (5G and Space) / Fundació i2CAT, Internet i Innovació Digital a Catalunya
1 plaça de Predoctoral Position / Institut de Recerca Biomèdica (IRB)
1 plaça de Postdoctoral Fellow / Institut de Recerca Biomèdica (IRB)
100 places de Cos Superior de Sistemes i Tecnologies de la Informació de l'Administració de l'Estat / Ministerio de Política Territorial y Función Pública
1 plaça d'Ajudant de recerca del projecte WINE / Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
1 plaça de T…

EUSPA logo design contest is open

The European GNSS Agency, operational arm of the European Commission for the EU Space Programme, is on the hunt for forward thinking graphic designers and visual artists from across the EU to craft its new EUSPA logo. Five finalists, one winner and up to €15k! Ready to break the mould? Proposals should be submitted by 14 August.
In the near future, the GSA should become the European Union Agency for the Space Programme (EUSPA) and amplify its scope of activities. This agency shall be entrusted with important tasks related to the EU satellite navigation systems, Galileo and EGNOS, the establishment of synergies for space data related to navigation and Earth observation, and also the setting up of governmental applications for telecommunications, space surveillance, security of infrastructure and cybersecurity. To mark this evolution, the GSA has decided to rely on the talent of European graphic designers and visual artists, be it students, young professionals or established graphic desi…

100 Becas Openbank Investment Skills ESADE

Openbank y ESADE Business School lanzan 100 Becas Openbank Investment Skills ESADE para estudiantes, jóvenes profesionales y personas interesadas en el mundo de las inversiones. El objetivo es el de fomentar y desarrollar las competencias de los participantes en el funcionamiento de los mercados bursátiles. Conocimientos que les permitirá dar un salto cualitativo en su trayectoria profesional para mejorar su empleabilidad y aumentar sus conocimientos en inversiones.
El curso de formación, que podrá realizarse en español o inglés, tiene una duración de 8 semanas. Tendrá lugar a través de una metodología «learning by doing», es decir, que combina teoría y práctica con técnicas de aprendizaje y herramientas enfocadas a la vida profesional real.
La temática se centra en identificar activos, su rentabilidad y riesgo. Asimismo, se trata de entender el funcionamiento de los mercados bursátiles e identificar oportunidades de inversión. Por último, las becas también ofrecerán un refuerzo de los …