Passa al contingut principal

CONSTRUMON 2013

Construmón 2013, la jornada anual d’internacionalització dels professionals, les empreses i despatxos professionals del sector de la Construcció, especialment les constituïdes per arquitectes tècnics. Es presentarà l'estudi d'oportunitats dels serveis professionals al mon realitzat per PriceWhaterhouseCoupers, quins paisos mostren oportunitats, que cal fer per emigrar, montar una filial, obtenir finançament, etc

Programa

8:30-9:00 Check-in 

9:00-9:15 Presentació inaugural. Internacionalització del sector de la construcció

9:15-10:30 Sessió 1. El compromís de les institucions i el paper de les entitats del sector en la internacionalització.

Objectiu: Presentar el Programa d'Internacionalització de la Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, i les accions que les diverses entitats del sector estan fent per promoure l'internacionalització d'empreses i professionals.

10:30-11:30 Sessió 2. Presentació de països amb oportunitats pel sector i professionals

Objectiu: Presentar els països que presenten oportunitats pel sector de la construcció i pels professionals del sector.

11:30-12:00 Descans 

SESSIONS DIRIGIDES A PROFESSIONALS QUE VOLEN EMIGRAR 

12:00-13:00 Sessió 3A. Perfil i competències per treballas a l'estranger

Objectiu: Mostrar el perfil dels professionals demanats per les empreses per anar a treballar a l'estranger.

13:00-14:00 Sessió 4A. Vull emigrar... Què he de fer?

Objectiu: Donar a coneixer els aspectes clau a l'hora de plantejar-se emigrar.


SESSIONS DIRIGIDES A LA INTERNACIONALITZACIÓ D'EMPRESES 

12:00-13:00 Sessió 3B. Licitacions Internacionals i contractar a altres països

Objectiu: Exposició de les oportunitats que existeixen per a presentar-se a licitacions internacionals, en especial, les de finançament multilateral (Banc Inter Americà, Banc Mundial, European Investment Bank). Recursos d'informació d'ACC10 i altres entitats.

13:00-14:15 Sessió 4B. Montar la filial. Aspectes legals i financers i Fonts de finançament per a la internacionalització

Objectius:

Mostrar els organismes i institucions i els sistemes de finançació i ajudes per internacionalitzar les empreses catalanes.
Explicar com buscar i contractar amb partners, entrar i treure diners del país, contractar personal, buscar clients (aspectes legals i financers). 

Data: Dijous, 19 de setembre de 2013
Horari INICI: 09:00 - 14:15
LLOC: 
Sala d'Actes del CAATEEB
BON PASTOR, 5
08021 BARCELONA

Inscripció:En línia, per telèfon al 93 240 20 60 o bé per correu electrònic a treball@apabcn.cat

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Oferta pública 02/08/2020

1 plaça d'Enginyer superior / Ajuntament de Llorenç del Penedès
1 plaça de Tècnic de sistemes d'informació i noves tecnologies / Ajuntament del Morell
1 plaça de Junior System Engineer (RE1) / Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS)
1 plaça d'Enginyer / Consell Comarcal del Baix Penedès
1 plaça de Tècnic de suport per al projecte Elemental - Shift / Consorci del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF)
1 plaça de TECNIOSpring - Post Doc - MWI Research Area (5G and Space) / Fundació i2CAT, Internet i Innovació Digital a Catalunya
1 plaça de Predoctoral Position / Institut de Recerca Biomèdica (IRB)
1 plaça de Postdoctoral Fellow / Institut de Recerca Biomèdica (IRB)
100 places de Cos Superior de Sistemes i Tecnologies de la Informació de l'Administració de l'Estat / Ministerio de Política Territorial y Función Pública
1 plaça d'Ajudant de recerca del projecte WINE / Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
1 plaça de T…

100 Becas Openbank Investment Skills ESADE

Openbank y ESADE Business School lanzan 100 Becas Openbank Investment Skills ESADE para estudiantes, jóvenes profesionales y personas interesadas en el mundo de las inversiones. El objetivo es el de fomentar y desarrollar las competencias de los participantes en el funcionamiento de los mercados bursátiles. Conocimientos que les permitirá dar un salto cualitativo en su trayectoria profesional para mejorar su empleabilidad y aumentar sus conocimientos en inversiones.
El curso de formación, que podrá realizarse en español o inglés, tiene una duración de 8 semanas. Tendrá lugar a través de una metodología «learning by doing», es decir, que combina teoría y práctica con técnicas de aprendizaje y herramientas enfocadas a la vida profesional real.
La temática se centra en identificar activos, su rentabilidad y riesgo. Asimismo, se trata de entender el funcionamiento de los mercados bursátiles e identificar oportunidades de inversión. Por último, las becas también ofrecerán un refuerzo de los …

EQUALS in Tech Award 2020

The Equals in Tech Awards are given every year to organizations and individuals working to help girls and women gain equal internet access, digital skills and opportunities in the tech industry.
Individuals and organizations can nominate their own initiatives or those of others for an award in the following categories:
Access: Initiatives related to improving women’s and girls’ digital technology access, connectivity and securitySkills: Initiatives that support development of science, technology, engineering and math (STEM) skills of women and girlsLeadership (in two subcategories):Initiatives focused on promoting women in decision-making roles within the ICT fieldInitiatives promoting women’s leadership in technology SMEsResearch: Initiatives prioritizing research on gender digital divides and producing reliable evidence to tackle diversity issues within STEM and computing fields The deadline for nominations is 09 August, 2020.
Més informació
Més entrades de Premis