Passa al contingut principal

CONSTRUMON 2013

Construmón 2013, la jornada anual d’internacionalització dels professionals, les empreses i despatxos professionals del sector de la Construcció, especialment les constituïdes per arquitectes tècnics. Es presentarà l'estudi d'oportunitats dels serveis professionals al mon realitzat per PriceWhaterhouseCoupers, quins paisos mostren oportunitats, que cal fer per emigrar, montar una filial, obtenir finançament, etc

Programa

8:30-9:00 Check-in 

9:00-9:15 Presentació inaugural. Internacionalització del sector de la construcció

9:15-10:30 Sessió 1. El compromís de les institucions i el paper de les entitats del sector en la internacionalització.

Objectiu: Presentar el Programa d'Internacionalització de la Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, i les accions que les diverses entitats del sector estan fent per promoure l'internacionalització d'empreses i professionals.

10:30-11:30 Sessió 2. Presentació de països amb oportunitats pel sector i professionals

Objectiu: Presentar els països que presenten oportunitats pel sector de la construcció i pels professionals del sector.

11:30-12:00 Descans 

SESSIONS DIRIGIDES A PROFESSIONALS QUE VOLEN EMIGRAR 

12:00-13:00 Sessió 3A. Perfil i competències per treballas a l'estranger

Objectiu: Mostrar el perfil dels professionals demanats per les empreses per anar a treballar a l'estranger.

13:00-14:00 Sessió 4A. Vull emigrar... Què he de fer?

Objectiu: Donar a coneixer els aspectes clau a l'hora de plantejar-se emigrar.


SESSIONS DIRIGIDES A LA INTERNACIONALITZACIÓ D'EMPRESES 

12:00-13:00 Sessió 3B. Licitacions Internacionals i contractar a altres països

Objectiu: Exposició de les oportunitats que existeixen per a presentar-se a licitacions internacionals, en especial, les de finançament multilateral (Banc Inter Americà, Banc Mundial, European Investment Bank). Recursos d'informació d'ACC10 i altres entitats.

13:00-14:15 Sessió 4B. Montar la filial. Aspectes legals i financers i Fonts de finançament per a la internacionalització

Objectius:

Mostrar els organismes i institucions i els sistemes de finançació i ajudes per internacionalitzar les empreses catalanes.
Explicar com buscar i contractar amb partners, entrar i treure diners del país, contractar personal, buscar clients (aspectes legals i financers). 

Data: Dijous, 19 de setembre de 2013
Horari INICI: 09:00 - 14:15
LLOC: 
Sala d'Actes del CAATEEB
BON PASTOR, 5
08021 BARCELONA

Inscripció:En línia, per telèfon al 93 240 20 60 o bé per correu electrònic a treball@apabcn.cat

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

11 Beques de col·laboració a desenvolupar en els diferents serveis del CCCB, curs 2018

Aquestes beques tenen per objecte el perfeccionament docent dels beneficiaris per tal de completar la seva formació pràctica i contribuir en la inserció laboral, fomentant l’autoformació i aproximant els estudiants al context professional.

Podran sol·licitar la seva participació en la present convocatòria les persones que reuneixin algun dels requisits següents: 

Estar matriculat en la Facultat de la Universitat corresponent, cursant estudis de grau amb un mínim de 120 crèdits superats, màster o doctorat, durant el curs acadèmic 2017 -2018.Estar titulat en els estudis de grau, màster, corresponents a la beca per la qual s’opta. La data de la titulació ha de ser posterior a l’any 2013. No es podran presentar a la present convocatòria aquelles persones que hagin gaudit amb anterioritat d’una beca del CCCB.

Àrea d’Audiovisuals i CCCBLab Nombre de beques: 2 
Àrea de Debat i Educació: Nombre de beques: 3
Àrea d’Exposicions i Activitats Culturals: Nombre de beques: 3
Servei de Comunicació: Nombre…

Oferta pública 21/01/2020

1 plaça de Gerent / Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet - Gramepark, SA

1 plaça de Tècnic especialista en innovació agroalimentària / Generalitat de Catalunya - Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA)

1 plaça de Bioinformàtic / Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL)

Pla Serra Húnter per a la contractació de personal docent i investigador

Us informem que en data 23 de desembre de 2019 ha estat publicada al DOGC, la resolució núm. 2102/2019 de 16 de desembre, per la qual es convoquen els processos selectius per a la contractació de personal docent i investigador en el marc del Pla Serra Húnter.

We inform you that Resolution 2102/2019, of 16 Desember 2019, which announces the selection processes for the hiring of teaching and research staff in the framework of the Serra Húnter Programme, was published in the Official Gazette of the Catalan Government on 23 of Desember.

Presentació de Sol·licituds fins el 7 de febrer de 2020

Més informació