Passa al contingut principal

CONSTRUMON 2013

Construmón 2013, la jornada anual d’internacionalització dels professionals, les empreses i despatxos professionals del sector de la Construcció, especialment les constituïdes per arquitectes tècnics. Es presentarà l'estudi d'oportunitats dels serveis professionals al mon realitzat per PriceWhaterhouseCoupers, quins paisos mostren oportunitats, que cal fer per emigrar, montar una filial, obtenir finançament, etc

Programa

8:30-9:00 Check-in 

9:00-9:15 Presentació inaugural. Internacionalització del sector de la construcció

9:15-10:30 Sessió 1. El compromís de les institucions i el paper de les entitats del sector en la internacionalització.

Objectiu: Presentar el Programa d'Internacionalització de la Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, i les accions que les diverses entitats del sector estan fent per promoure l'internacionalització d'empreses i professionals.

10:30-11:30 Sessió 2. Presentació de països amb oportunitats pel sector i professionals

Objectiu: Presentar els països que presenten oportunitats pel sector de la construcció i pels professionals del sector.

11:30-12:00 Descans 

SESSIONS DIRIGIDES A PROFESSIONALS QUE VOLEN EMIGRAR 

12:00-13:00 Sessió 3A. Perfil i competències per treballas a l'estranger

Objectiu: Mostrar el perfil dels professionals demanats per les empreses per anar a treballar a l'estranger.

13:00-14:00 Sessió 4A. Vull emigrar... Què he de fer?

Objectiu: Donar a coneixer els aspectes clau a l'hora de plantejar-se emigrar.


SESSIONS DIRIGIDES A LA INTERNACIONALITZACIÓ D'EMPRESES 

12:00-13:00 Sessió 3B. Licitacions Internacionals i contractar a altres països

Objectiu: Exposició de les oportunitats que existeixen per a presentar-se a licitacions internacionals, en especial, les de finançament multilateral (Banc Inter Americà, Banc Mundial, European Investment Bank). Recursos d'informació d'ACC10 i altres entitats.

13:00-14:15 Sessió 4B. Montar la filial. Aspectes legals i financers i Fonts de finançament per a la internacionalització

Objectius:

Mostrar els organismes i institucions i els sistemes de finançació i ajudes per internacionalitzar les empreses catalanes.
Explicar com buscar i contractar amb partners, entrar i treure diners del país, contractar personal, buscar clients (aspectes legals i financers). 

Data: Dijous, 19 de setembre de 2013
Horari INICI: 09:00 - 14:15
LLOC: 
Sala d'Actes del CAATEEB
BON PASTOR, 5
08021 BARCELONA

Inscripció:En línia, per telèfon al 93 240 20 60 o bé per correu electrònic a treball@apabcn.cat

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Oferta pública 21/11/2020

1 plaça de Senior Model and Workflow Earth Science Engineer (RE3) / Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) 1 plaça de Senior Data Management Engineer (RE3) / Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) 1 plaça de Senior HPC Performance Earth Science Researcher (R2) / Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) 1 plaça d' IAP coordinator / Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) 1 plaça de Junior Competitive research projects developer / Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC) 1 plaça d' Investigador ordinari amb destinació al Departament d'Enginyeria Electrònica / Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) 1 plaça d' Investigador predoctoral amb destinació al Departament de Sanitat i Animals / Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) 1 plaça de Tècnic superior per al projecte PECT Osona Transformació Social / Uni

Webinar UPC Alumni - Normativa laboral bàsica

Un cop superat el procés de selecció: saps quins tipus de contractes et poden oferir? Saps interpretar la teva nòmina? Coneixes la diferència entre el sou brut i el sou net? En aquesta activitat aprendràs quins són els contractes que més utilitzen les empreses i obtindràs recursos per navegar amb seguretat en el món de les relacions laborals. Quan: 25/11/2020 a les 12:00 Inscripcions Més entrades UPC Alumni

5a Jornada #UPCRecircula

Si el 2050 la població mundial arriba als 9.600 milions de persones, per mantenir l’actual estil de vida serà necessari l’equivalent a gairebé tres planetes. L’actual model de producció i consum de recursos té impactes ambientals i socials evidents i ja representa el principal catalitzador de la crisi climàtica i de biodiversitat del planeta. La pandèmia produïda per la Covid-19 ha evidenciat i encara ha fet més acusats aquests impactes.  A la UPC estem contribuint a un nou model de producció i consum responsable (ODS 12) desenvolupant tecnologia orientada a respondre a les necessitats globals i de l’entorn,  aportant el nostre coneixement de forma rigorosa, oberta i col·laborativa, formant a futurs professionals socialment responsables i actuant amb coherència en la gestió sostenible dels nostres campus. L’Estratègia UPC Recircula ha definit un camí orientat a la prevenció de residus, la reutilització de recursos i el tancament de cicles materials als campus de la UPC. Cinc anys despr