Passa al contingut principal

Oferta: Direcció tècnica (Bacc)

bacc  Entitat contractant

Bicicleta Club de Catalunya (BACC), www.bacc.cat. Associació sense ànim de lucre que treballa des de fa 10 anys en la normalització, prestigiació i promoció de la bicicleta com a mitjà de transport i lleure.

Descripció

El BACC incorporarà en el seu equip tècnic una persona de perfil executiu, amb elevada capacitat per al lideratge, la visió estratègica i l’organització, amb contrastada experiència en l’àmbit privat o associatiu, en el marc d’un procés de canvi i creixement de l’entitat.

Tasques i funcions

  • Liderar, organitzar i optimitzar el treball i la formació contínua de l’Oficina i l’Equip Tècnic sota les directrius de la Junta
  • Coordinar el treball de la Junta i els Grups de Treball amb el de l’Oficina i l’Equip Tècnic
  • Vetllar per l’execució i el seguiment del Pla Estratègic (indicadors d’avenç)
  • Dinamització i seguiment dels diferents Grups de Treball (indicadors d’avenç)
  • Coordinar el treball amb entitats amb les quals es comparteixen iniciatives i projectes comuns
  • Gestió Tècnica (seguiment i recolzament projectes)
  • Gestió Econòmica (tresoreria, balanços, etc.)
  • Gestió RRHH (contractació, nòmines, etc.)
  • Acompanyament i suport al Pla de Comunicació
  • Representació a diferents nivells i atenció a mitjans de comunicació (només quan sigui necessari un perfil de coordinació o en substitució de la Junta, etc.)
  • Dirigir la memòria anual del BACC

Perfil

  • Llicenciat/da universitària
  • Experiència mínima de 2 anys en una posició similar
  • Coneixement del món de l’Administració, l’empresa privada i el món associatiu
  • Capacitat d’observació, anàlisi, crítica i síntesi
  • Capacitat de lideratge i de gestió d’equips
  • Capacitat d’organització
  • Visió estratègica
  • Perfil afable i comunicatiu
  • Perfil executiu
  • Llengua de treball habitual: català
  • Altres llengües:
    • Requerides: Castellà i Anglès
    • Desitjables: Francès o Alemany
  • Disponibilitat per a viatjar (reunions, jornades, congressos, representacions...)
  • Disponibilitat per a treballar amb responsabilitat en horari flexible
  • Autonomia en l’ús de les tecnologies de la informació
  • Motivació per la bicicleta i / o la mobilitat
  • Presència cuidada

Condicions laborals

  • Període de prova de mig any i contracte indefinit després
  • 25 dies laborals / any per a vacances i assumptes propis
  • Jornada laboral de 40 hores setmanals presencials
  • Flexibilitat horària, treball per objectius
  • Lloc de treball a Barcelona ciutat
  • Retribució anual: entre 25.000 i 35.000 € bruts / any
  • Incorporació immediata

Consideracions prèvies
  • Les candidatures, en català, castellà o anglès s’enviaran exclusivament a l’adreçanovaposicio1104@bacc.cat
  • El procés de selecció es mantindrà obert fins el 10 de maig com a màxim
  • En tot cas, mentrestant aquesta adreça us retorni una confirmació de recepció positiva de la vostra oferta, aquesta es prendrà en consideració
  • No es prendran en consideració les ofertes ni fora de termini ni les enviades per qualsevol altre mitjà a l’entitat (fax, altres adreces de correu, etcètera)
  • Per tal d’agilitzar el procés de selecció, us demanem que ens feu arribar les vostres referències prenent atenció a les següents instruccions:
    • Tota la informació s’haurà d’incloure en un únic correu electrònic
    • El vostre CV haurà d’ocupar, com a màxim, les pàgines 1, 2 i 3 d’un arxiu PDF amb un nom d’arxiu tal que “nom[espai]cognom1[espai]cognom2[espai]-[espai]cv.pdf”; a continuació (pàgina 4), en aquest mateix arxiu, podeu incloure la vostra carta de presentació / motivació
    • Els títols, l’historial laboral, les referències i recomanacions, s’hauran d’incloure a un segon arxiu PDF amb un nom d’arxiu tal que “nom[espai]cognom1[espai]cognom2[espai]-[espai]ref.pdf”
    • Altres indicacions i consideracions, així com tota la informació que s’inclogui al mateix cos del correu electrònic (per tal de poder arxivar-ho i reenviar-ho amb facilitat a tots els membres del procés de selecció), s’inclouran a un tercer arxiu PDF amb un nom d’arxiu tal que “nom[espai]cognom1[espai]cognom2[espai]-[espai]info.pdf”
    • Per a qualsevol dubte envers aquest mateix procés de selecció, empreu exclusivament l’adreça de correu electrònic abans esmentada

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Oferta pública 21/02/2021

3 places de Tècnic d'anàlisi i programació del programari de gestió d'expedients / Ajuntament de Girona 1 plaça de Tècnic mitjà informàtic / Consell Comarcal del Maresme Borsa de treball de places de Personal per a les Escoles i Conservatoris de Música i les Escoles d'Art i Disseny de la Diputació de Tarragona / Diputació de Tarragona 1 plaça de Desenvolupador de negoci en l'àmbit de la producció animal i sostenibilitat / Generalitat de Catalunya - Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA) 1 plaça de Desenvolupador de negoci en l'àmbit de la sanitat animal / Generalitat de Catalunya - Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA) 1 plaça de Tècnic en espais i infraestructures de recerca / Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) 1 plaça d' Image analysis/Data modelling for single molecule localization microscopy (Barcelona) / Universitat Pompeu Fabra (UPF) 1 plaça de Cap del Servei de Recursos Humans / Universitat Rovira i

GATEKEEPER Open Call

Aim: engage actively new technology members In the GATEKEEPER Ecosystem, supplying new AI and Big Data applications, tools or components which will be incorporated in the technology offering portfolio of GATEKEEPER to Pilots and Platform designers and developers Target: start-ups, SMEs, Midcaps, Industries and Research technology organizations Budget: 600.000€, with a maximum of 10 projects funded (up to 60.000€ each project) Publication date: October 31th, 2020 Closing date: February 28th, 2021 at 5 pm CET. New deadline!! Project duration: 12 months starting on May 2021 If you have any doubt during the process, please contact the GATEKEEPER Open Call team: opencall@gatekeeper-project.eu Més informació Més entrades de Concursos

Beca Formació REVIT a CIM UPC

A CIM UPC necessiten incorporar un perfil (de moment a mitja jornada), de suport per a l'Àrea de Formació.  La persona s'incorporaria amb una beca en pràctiques i realitzaria les següents tasques: Preparació de casos pràctics pels cursos de formació Especialitzada. Suport al responsable de formació Especialitzada. Elaborar documentació requerida pels Cursos Especialitzada.  Requisits principals:  Cursant Grau en Arquitectura o similar i/o CFGS de Delineació. Coneixements de REVIT i valorable coneixements d'altres softwares de Disseny CAD: 3D Max, Vray, Rhinoceros i SketchUp .  Motivació i ganes d'aprendre i de formar a altres persones.  Idiomes: Castellà (Català valorable). Interessats/des enviar CV a borsatreball@cimupc.org Més entrades de Beques