Passa al contingut principal

Oferta: Direcció tècnica (Bacc)

bacc  Entitat contractant

Bicicleta Club de Catalunya (BACC), www.bacc.cat. Associació sense ànim de lucre que treballa des de fa 10 anys en la normalització, prestigiació i promoció de la bicicleta com a mitjà de transport i lleure.

Descripció

El BACC incorporarà en el seu equip tècnic una persona de perfil executiu, amb elevada capacitat per al lideratge, la visió estratègica i l’organització, amb contrastada experiència en l’àmbit privat o associatiu, en el marc d’un procés de canvi i creixement de l’entitat.

Tasques i funcions

  • Liderar, organitzar i optimitzar el treball i la formació contínua de l’Oficina i l’Equip Tècnic sota les directrius de la Junta
  • Coordinar el treball de la Junta i els Grups de Treball amb el de l’Oficina i l’Equip Tècnic
  • Vetllar per l’execució i el seguiment del Pla Estratègic (indicadors d’avenç)
  • Dinamització i seguiment dels diferents Grups de Treball (indicadors d’avenç)
  • Coordinar el treball amb entitats amb les quals es comparteixen iniciatives i projectes comuns
  • Gestió Tècnica (seguiment i recolzament projectes)
  • Gestió Econòmica (tresoreria, balanços, etc.)
  • Gestió RRHH (contractació, nòmines, etc.)
  • Acompanyament i suport al Pla de Comunicació
  • Representació a diferents nivells i atenció a mitjans de comunicació (només quan sigui necessari un perfil de coordinació o en substitució de la Junta, etc.)
  • Dirigir la memòria anual del BACC

Perfil

  • Llicenciat/da universitària
  • Experiència mínima de 2 anys en una posició similar
  • Coneixement del món de l’Administració, l’empresa privada i el món associatiu
  • Capacitat d’observació, anàlisi, crítica i síntesi
  • Capacitat de lideratge i de gestió d’equips
  • Capacitat d’organització
  • Visió estratègica
  • Perfil afable i comunicatiu
  • Perfil executiu
  • Llengua de treball habitual: català
  • Altres llengües:
    • Requerides: Castellà i Anglès
    • Desitjables: Francès o Alemany
  • Disponibilitat per a viatjar (reunions, jornades, congressos, representacions...)
  • Disponibilitat per a treballar amb responsabilitat en horari flexible
  • Autonomia en l’ús de les tecnologies de la informació
  • Motivació per la bicicleta i / o la mobilitat
  • Presència cuidada

Condicions laborals

  • Període de prova de mig any i contracte indefinit després
  • 25 dies laborals / any per a vacances i assumptes propis
  • Jornada laboral de 40 hores setmanals presencials
  • Flexibilitat horària, treball per objectius
  • Lloc de treball a Barcelona ciutat
  • Retribució anual: entre 25.000 i 35.000 € bruts / any
  • Incorporació immediata

Consideracions prèvies
  • Les candidatures, en català, castellà o anglès s’enviaran exclusivament a l’adreçanovaposicio1104@bacc.cat
  • El procés de selecció es mantindrà obert fins el 10 de maig com a màxim
  • En tot cas, mentrestant aquesta adreça us retorni una confirmació de recepció positiva de la vostra oferta, aquesta es prendrà en consideració
  • No es prendran en consideració les ofertes ni fora de termini ni les enviades per qualsevol altre mitjà a l’entitat (fax, altres adreces de correu, etcètera)
  • Per tal d’agilitzar el procés de selecció, us demanem que ens feu arribar les vostres referències prenent atenció a les següents instruccions:
    • Tota la informació s’haurà d’incloure en un únic correu electrònic
    • El vostre CV haurà d’ocupar, com a màxim, les pàgines 1, 2 i 3 d’un arxiu PDF amb un nom d’arxiu tal que “nom[espai]cognom1[espai]cognom2[espai]-[espai]cv.pdf”; a continuació (pàgina 4), en aquest mateix arxiu, podeu incloure la vostra carta de presentació / motivació
    • Els títols, l’historial laboral, les referències i recomanacions, s’hauran d’incloure a un segon arxiu PDF amb un nom d’arxiu tal que “nom[espai]cognom1[espai]cognom2[espai]-[espai]ref.pdf”
    • Altres indicacions i consideracions, així com tota la informació que s’inclogui al mateix cos del correu electrònic (per tal de poder arxivar-ho i reenviar-ho amb facilitat a tots els membres del procés de selecció), s’inclouran a un tercer arxiu PDF amb un nom d’arxiu tal que “nom[espai]cognom1[espai]cognom2[espai]-[espai]info.pdf”
    • Per a qualsevol dubte envers aquest mateix procés de selecció, empreu exclusivament l’adreça de correu electrònic abans esmentada

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El Govern ofereix més de 4.000 cursos gratuïts en línia a través de Coursera

El Govern de Catalunya, a través de la Secretaria de Polítiques Digitals, ha arribat a un acord amb la plataforma d'educació virtual Coursera per oferir un ampli catàleg formatiu en línia amb més de 4000 cursos gratuïts.Ja sigui per reorientar o millorar el vostre perfil professional, per començar des de zero o per aprofundir en competències digitals avançades, hi trobareu cursos, programes especialitzats i certificacions en els àmbits TIC més demandats en el mercat laboral.Alguns d'aquests són desenvolupament web i d’aplicacions mòbils, big data, intel·ligència artificial, robòtica, blockchain o disseny de videojocs. També us podeu formar en àmbits com la perspectiva de gènere en l’àmbit de les TIC, l’emprenedoria social i la innovació social digital.Per tenir accés a aquuesta oferta formativa gratuïta en línia cal que ho sol·liciteu a través d'aquest formulari.Més entrades de Formació

Oferta pública 09/08/2020

1 plaça de Secretari interventor / Ajuntament de Sanaüja1 plaça de Vacuum Engineer / Barcelona Institute of Science and Technology (BIST)1 plaça d'Enginyer / Consell Comarcal del Baix Penedès3 places de Postdoctoral researcher for Severo Ochoa Program / Consorci del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF)1 plaça de Tècnic a l'Àrea d'Enginyeria Forestal a Tremp / Forestal Catalana, SA4 places d'Enginyer Forestal a Lleida i L'Alt Pirineu / Forestal Catalana, SA1 plaça de Senior Project Manager - Data Science / Fundació Hospital Universitari Vall d'Hebron - Institut de Recerca (HUVH IR)1 plaça de Gestor de control i qualitat dels serveis TIC / Generalitat de Catalunya - Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI)1 plaça de Gestor del servei àmbit cultura / Generalitat de Catalunya - Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI)1 plaça de Postdoctoral researcher for Tecniospring Industry Programme / Inst…

100 Becas Openbank Investment Skills ESADE

Openbank y ESADE Business School lanzan 100 Becas Openbank Investment Skills ESADE para estudiantes, jóvenes profesionales y personas interesadas en el mundo de las inversiones. El objetivo es el de fomentar y desarrollar las competencias de los participantes en el funcionamiento de los mercados bursátiles. Conocimientos que les permitirá dar un salto cualitativo en su trayectoria profesional para mejorar su empleabilidad y aumentar sus conocimientos en inversiones.
El curso de formación, que podrá realizarse en español o inglés, tiene una duración de 8 semanas. Tendrá lugar a través de una metodología «learning by doing», es decir, que combina teoría y práctica con técnicas de aprendizaje y herramientas enfocadas a la vida profesional real.
La temática se centra en identificar activos, su rentabilidad y riesgo. Asimismo, se trata de entender el funcionamiento de los mercados bursátiles e identificar oportunidades de inversión. Por último, las becas también ofrecerán un refuerzo de los …