Passa al contingut principal

The Hub Event 2018

Els emprenedors són els protagonistes

L'entorn que reuneix la innovació més disruptiva

17.00 h - Obrim portes
Arribeu, us acrediteu i feu la primera ronda de contactes.

17.30 h - Benvinguda
Paraules de benvinguda a càrrec de l’Hble. Sra. Àngels Chacón, consellera d’Empresa i Coneixement.

17.45 h - Innovant amb Google des de Silicon Valley
Ponència a càrrec d’Hector Balasch, Smart Home Partnerships Lead Hardware de Google.

18.10 h - El programa TENKAN-TEN d'Asics
Conversem amb Emilio Risques, Innovation & New Business Vice President for Europe, the Middle East and Africa d’ASICS.

18.20 h - Corporate Elevator Pitch
CELSA, INNOCELLS, MEDIAPRO, OGILVY, TORRES i ZOBELE expliquen en 3 minuts quins projectes tenen per a les startups.

18.45 h - Networking & Esbarjing
Canviem de sala. Canviem d’ambient. Temps per fer contactes i explorar vies de negoci. Per prendre una cervesa. I per participar en una competició de realitat virtual amb la tecnologia de l'empresa Whiplash. Els guanyadors s’enduran entrades per al MWC i el 4YFN 2019. Podríem donar-te’n més detalls. Però serà més divertit si els descobreixes in situ.

20.30 h - The End
Fins l’any que ve...

Més informació

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Smart Cities Challenge by Philips Lighting

You are a driven start-up ready to take part in a bright adventure to improve our cities and make them smarter, more efficient, more sustainable... among other things! You know anything there is to know about IoT, AI, sensors, light, technology, smart cities and want to propose innovative ideas and solutions that will have a real impact on our everyday life? Then this challenge is for you!

Philips Lighting invites start-ups from across the world to join this new challenge - coming up with innovative ideas and solutions to answer the following problematic:

How can we use lighting networks to improve our cities and everyday life?

Deadline 10/06/2018

Més informació

Prepara els fòrums i esdeveniments de reclutament

La participació en un fòrum o en altres esdeveniments de reclutament serà més profitosa si la preparem adequadament.
Que fer abans de l'esdevenimentCal que tinguem preparades i si s'escau ajustades als nostres interlocutors dues eines de presentació:

El currículum. Aquest document l'utilitzarem segur, ja que els reclutadors els recullen. Cal que el cv ressalti aquelles dades que considerem més interessants del nostre perfil. Penseu si cal fer ajustos en funció de a penseu entregar-lo i organitzeu clarament el material per tal de no cometre errades

La presentació. En alguns casos tindreu l'oportunitat de mantenir una breu conversa amb els reclutadors. Tingueu pensat, i fins i tot assajat, el que voleu explicar. Penseu quins trets voleu destacar de vosaltres mateixos i tingueu també pensades algunes preguntes sobre la companyia.

Altres coses que convé que facis abans de l'esdeveniment es informar-te sobre les empreses que hi participen. Consulta la seva web i si cal parl…

11 Beques de col·laboració a desenvolupar en els diferents serveis del CCCB, curs 2018

Aquestes beques tenen per objecte el perfeccionament docent dels beneficiaris per tal de completar la seva formació pràctica i contribuir en la inserció laboral, fomentant l’autoformació i aproximant els estudiants al context professional.

Podran sol·licitar la seva participació en la present convocatòria les persones que reuneixin algun dels requisits següents: 

Estar matriculat en la Facultat de la Universitat corresponent, cursant estudis de grau amb un mínim de 120 crèdits superats, màster o doctorat, durant el curs acadèmic 2017 -2018.Estar titulat en els estudis de grau, màster, corresponents a la beca per la qual s’opta. La data de la titulació ha de ser posterior a l’any 2013. No es podran presentar a la present convocatòria aquelles persones que hagin gaudit amb anterioritat d’una beca del CCCB.

Àrea d’Audiovisuals i CCCBLab Nombre de beques: 2 
Àrea de Debat i Educació: Nombre de beques: 3
Àrea d’Exposicions i Activitats Culturals: Nombre de beques: 3
Servei de Comunicació: Nombre…