29 de juliol 2014

Tècnic de suport per Nexica (adreçada a persones amb certificat de discapacitat)

En NEXICA som proveïdors proveïdors de serveis gestionats, i experts en gestió i allotjament d'infraestructures TIC i aplicacions crítiques.

Perfil: Busquem a un professional amb que estigui cursant Enginyeria de Sistemes o Telecomunicacions o Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració de Sistemes o recentment llicenciat/diplomat, apassionat pel món de la informàtica, les telecomunicacions i internet i amb una alta orientació al client per al nostre departament de Suport Tècnic.

Funcions: 
  • Resolució de consultes i incidències tècniques tant de l'àrea de sistemes com de la de xarxes
  • Atenció Postvenda
  • Gestió i provisió de serveis propis de l'empresa TIC, ISP, Data Center
  • Monitoratge de serveis
Requisits: 
  • Experiència d'almenys 1 any treballant com a Tècnic Helpdesk o en llocs d'Atenció al 
Client
  • Imprescindible experiència en atenció telefónica
  • Usuari avançat d'Internet (www, mail,ftp, HTML)
  • Coneixements d'eines d’ Office
Valorable:
  • Experiència en empresa proveïdora de serveis d'Internet o lloc similar
  • Coneixements d'Administració de Servidors Windows
  • Coneixements d'Administració de Servidors Linux
  • Coneixements de Comunicacions Cisco
Busquem una persona compromesa, proactiva, resolutiva, orientada a resultats i amb orientació al  client.

Oferim: 
  • Entorn de treball dinàmic i amb experts altament qualificats.
  • Formació técnica i possibilitats de promoció interna
Si t'interessa presentar-te al procés de selecció, posa't en contacte amb nosaltres , envia un e-mail amb les teves dades i Curriculum Vitae a l'adreça: rrhh@nexica.com
Publica un comentari a l'entrada